بزرگواری:نرخ بالای بیکاری در استان

کد خبر: ۷۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان از علل اصلی بالابودن نرخ بیکاری است.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با اشاره به آمار بالای بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور در ردیف چهار تا پنج استان‌هایی بوده که نرخ بیکاری آن بالا است.

وی به علل معضل بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان از علل اصلی بالابودن نرخ بیکاری است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذار داخلی یا خارجی حاضر نیست در استان ما سرمایه‌گذاری کند و کارخانه‌ها یا پروژه‌های اشتغال‌زا راه‌اندازی شود.

بزرگواری عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد از داشته‌های خوبی مانند آب و زمین‌های حاصلخیز استفاده بهینه نمی‌شود و جوانان تحصیلکرده ما همه به دنبال کار اداری و دولتی هستند.

وی گفت: دانشگاه‌های ما تنها به کارخانه‌های تولید مدرک تحصیلی تبدیل شده‌اند و به فکر کارآفرینی نیستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعاونی‌های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانسته‌اند در راستای فلسفه وجود خود خوب عمل کنند.

بزرگواری افزود: فرهنگ‌سازی در راستای فعالیت تعاونی و رونق تعاونی‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری بوده و به این حوزه باید بیشتر توجه شود.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
خودت چکار کردی خدااااایی.باروضه خوندن دردی دوا نمیشه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار