گیلان مقام برتر کشوری در بهبود کسب و کار را کسب کرده است

کد خبر: ۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 05 September 2015

استاندار گیلان گفت: گیلان در هفت دوره متوالی مقام برتر در بهبود کسب و کار در کشور را کسب کرده است.
خبرگزاری فارس: گیلان مقام برتر کشوری در بهبود کسب و کار را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، گیلان در هفت دوره متوالی مقام برتر در بهبود کسب و کار در کشور را کسب کرده است.

وی به وجود آرامش در گیلان اشاره کرد و افزود: آرامش و امنیت موجود در استان با همکاری قوای قضائیه و مقننه، روحانیون، و ائمه جمعه در کنار مردم تحقق پیدا کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در گیلان در حال ایجاد است، تصریح کرد: تنگناهایی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد و رویکرد مثبت روسای سه قوه در این زمینه موثر است.

وی به رویکرد خوب قوه قضائیه در اجرای برنامه‌های دولت در استان اشاره کرد و گفت: رعایت قوانین توسط مدیران از رویکردهای دولت است.

نجفی پاک‌دستی را جزو برنامه‌های مهم مسئولان در گیلان عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش مدیران اقدام‌های خوبی در استان صورت گرفته است.

وی افتتاح تعداد یک‌هزار و 269 طرح و پروژه در گیلان با اعتبار یک‌هزار و 155 میلیارد تومان در هفته دولت را حاصل تلاش مدیران استان برشمرد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: گیلان به لحاظ برخورداری از تعداد پروژه‌های افتتاحی پس از تهران و آذربایجان شرقی بیشترین پروژه‌های افتتاحی در کشور را دارد و جزو استان‌های برتر است.

به گزارش فارس، امروز با حضور استاندار گیلان 10 پروژه گازرسانی با اعتبار 7.5 میلیارد تومان، آبرسانی به 10 روستای تالش و ساختمان دادگستری این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار