نشست احمد مرادی با معاون وزیر نیرو؛

مدیران بومی نیروگاه هنگام را مدیریت کنند

تابناک-نماینده مردم هرمزگان در دیدار با معاون وزیر نیرو، خواستار سپردن مدیریت نیروگاه هنگام به نیروهای بومی شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 05 February 2021

به گزارش تابناک، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درخصوص پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع مشکلات مرتبط با حوزه برق و انرژی مسائل مهمی را مطرح و پیگیری کرد.

تسریع در شروع بکار نیروگاه ۱۲۰۰ مگاواتی برق سیریک، واگذاری مدیریت نیروگاه جدیدالتاسیس هنگام به نیروهای استان و استفاده از نیروهای بومی در بخش های مختلف کارشناسی، کارگری و خدماتی و تامین اعتبار جهت تعمیر و بازسازی نیروگاه بخار بندرعباس از جمله این پیگیری‌ها بود.

احمد مرادی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تصویب چارت سازمانی نیروگاه ایسین و تبدیل وضعیت کارکنان خانواده ایثارگران و پرداخت مطالبات پیمانکاران برق شد.

رفع نوسانات برق در روستاها، همکاری شرکت توزیع برق با شوراها و دهیاران جهت روشنایی معابر و رفع حریم در طرح‌های هادی و تسریع در واگذاری انشعابات برق به متقاضیان از جمله دیگر موارد مهم مورد بیان و تأکید احمد مرادی در این نشست بود.

در این جلسه بنا به درخواست دکتر مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس نیز حضور داشتند.

این جلسه در محل وزارت نیرو تشکیل و مقرر شد جلسه بعدی همراه با بازدید مدیران در بندرعباس برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار