فرمانداران و بخشداران قاطعانه از برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان جلوگیری کنند/مسئولیت برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان بر عهده فرمانداران و بخشداران است

تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران و بخشداران با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان با توجه به آمار بالای مبتلایان و بستری های کرونا قاطعانه جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۶۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 04 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در این رابطه گفت: براساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری جشن های عروسی یکی از عوامل اصلی افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و بستری های کرونا در هرمزگان است.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان روز به روز حاد تر می شود و برگزاری مراسمات عروسی یکی از عوامل اصلی افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و بستری ها است.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان با تاکید بر برخورد قضایی با عوامل برگزاری عروسی در سطح استان، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران در سطح شهرستان ها با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از برگزاری هرگونه عروسی جلوگیری کنند.

رئوفی افزود: در صورت برگزاری عروسی در سطح شهرستان ها فرمانداران و بخشداران عوامل برگزاری عروسی را به دلیل به خطر انداختن سلامت جامعه به دستگاه قضایی معرفی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان و عدم معرفی برگزار کنندگان عروسی به دستگاه قضایی مسئولیت موضوع بر عهده فرمانداران و بخشداران است.

وی افزود: مردم در جلوگیری از شیوع کرونا نقش بسزایی دارند و در صورت مشاهده برگزاری هرگونه عروسی موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کنند.

رئوفی تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران با بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی از برگزاری هرگونه عروسی در مناطق روستایی استان اکیدا جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار