رییس هیات بوکس خراسان شمالی از حضور میثم قشلاقی، بوکسور شایسته بجنوردی در رقابت های تدارکاتی ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 15 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرضا محمدخانی اظهار داشت: تیم ملی بوکس کشور امروز تهران را به مقصد ارمنستان ترک می‌کند تا در یک رقابت تدارکاتی با حضور تیم‌های روسیه، اوکراین، گرجستان و ارمنستان شرکت کند.

 

وی افزود: این رقابت های ۶ روزه با هدف کسب آمادگی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ملی پوشان به منظور شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین برگزار خواهد شد.

 

محمدخانی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی در ۱۳ وزن برگزار می‌شود، یادآور شد: تیم ملی کشور در ۱۰ وزن بوکسور به ارمنستان اعزام می‌کند که قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم در این رقابت های حضور پیدا می کند.

 

به گزارش ایرنا میثم قشلاقی، بوکسور با سابقه خراسان شمالی که در کارنامه ورزشی خود کسب عنوان قهرمانی کشور در رده جوانان و اعزامی به مسابقات برون مرزی و عضویت در تیم ملی را دارد.

 

این بوکسور بجنوردی، در نخستین تجربه آسیایی خود در وزن ۸۱ کیلوگرم، خردادماه امسال به مصاف "سومیت" از هند رفت و با شایستگی توانایی فنی خود را به حریف دیکته کرد و پیروز شد.

 

قشلاقی در مسابقات قهرمانی آسیا با نمایش های خیره کننده و شکست قهرمانان نامدار بوکس جهان موفق به کسب مدال ارزشمند نقره شد و نوید ظهور یک بوکسور در کلاس جهانی را دارد.

 

 این بوکسور بجنوردی که از سوی گزارشگران کشورهای مختلف لقب «تایسون ایرانی» داده شده است در فینال با «روزمتوف دیلشودبک» از ازبکستان که مدال نقره جهان را کارنامه اش داشت روبه رو شد و در حالی‌که با ضربات سنگین خود بارها حریف را گرفتار کرد با رای عجیب داوران و با حساب سه بر دو بازنده شد و به نشان نقره این رقابت ها بسنده کرد.

 

افزون بر ۳۵۰ بوکسور، عضو رده های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هیات بوکس خراسان شمالی هستند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار