معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: ۱۱ مرکز برای ارایه سه خدمت گفتار درمانی، کاردرمانی و شنواسنجی به معلولان با این بیمه قرارداد بستند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مهرداد سفیدگران اظهار داشت: گسترش پوشش خدمات بیمه سلامت برای یک میلیون و ۱۶ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در کشور ایجاد شده است که به این منظور تفاهم نامه ای بین بهزیستی و بیمه سلامت امضا شده است.

 

وی افزود: مطابق این تفاهمنامه این مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای دفترچه معتبر از سازمان بیمه سلامت هستند می توانند از خدماتی که قبلا تحت پوشش بیمه سلامت نبود برخوردار شوند.

 

سفیدگران با بیان اینکه افراد آسیب پذیر جامعه کمترین پوشش بیمه ای تاکنون داشته اند اظهار داشت: برای زیر پوشش این مددجویان فراخوان جذب برای قرار داد با مراکز داشته ایم که خدمات مختلف را به جامعه هدف ارایه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بسته خدمات اوتیسم نیز شامل ۶ خدمت است که زیر پوشش پوشش بیمه ای قرار گرفت.

 

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی با بیان اینکه در این استان هم اینک یک مرکز درمان ناباروری وجود دارد اظهار داشت: ناباروری اولیه و ثانویه در این مرکز شناسایی خواهد شد و افراد زیر پوشش بیمه ای قرار می گیرند، این برنامه برای مراکز دولتی، خصوصی و خیریه نیز قابل اجرا است.

 

وی گفت: تعهدات سازمان در بخش دولتی ۹۰ درصد هزینه ها است و در بخش غیردولتی نیز ۹۰ درصد تعرفه های بخش غیر دولتی را قبول می کنید و در خصوص بخش خیریه و خصوصی نیز ۹۰ درصد تعرفه غیر دولتی پذیرفته می شود.

 

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی اظهار داشت: بسته خدمتی نیز با توجه به نوع خدمت سه بار در سال ارایه خواهد شد.

 

سفیدگران اظهار داشت: زوجین می‌توانند از خدمات سه دوره ناباروری در طول یکسال شامل IVF، ICSI، IUI و FET با پوشش بیمه‌ای در بخش‌های مختلف بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار