خطیب جمعه گراش گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حربه تحریم و فشارهای نهاد های بین المللی و صدور قعطنامه های غیر انسانی به دنبال جدایی مردم از انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الاسلام محمدباقر بخشایش پور در خطبه های این هفته نماز جمعه گراش اظهار داشت: امروزه جوانان و نسلی که مبانی انقلاب را ندیده، نهضت و آرمان های امام را درک نکرده، اما در حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی ها، باز هم با قاطعیت پای این نظام و میدان دار پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه هویت دینی و انقلابی مردم موجب بقای نظام اسلامی شده است، افزود: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد اخلال در نظام اسلامی است.

بخشایش پور هویت دینی و وجود سیاست‌های راهبردی و انقلابی مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم را عامل بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این انقلاب تاکنون و در ۴۳ سال گذشته از گردنه های سختی عبور کرده است.

وی یادآور شد: بسیاری از فتنه ها، کودتاها، دشمنی ها و توطئه ها علیه این نظام و انقلاب ظرف همه این سال ها علیه کیان و ماهیت انقلاب اسلامی شکل گرفته است که یکی از رخدادهای مهم مربوط به جنگ تحمیلی بود که هشت سال تمام دنیای کفر و الحاد، از شرق و غرب دست به دست هم دادند و یک مزدور به نام صدام را علیه این ملت حمایت کردند.

خطیب جمعه گراش گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حربه تحریم و فشارهای نهاد های بین المللی و صدور قعطنامه های غیر انسانی به دنبال جدایی مردم از انقلاب است.

حجت اسلام بخشایش پور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مهندسی و گفتمان قدرت در دنیا را تغییر داده است، افزود: نظام اسلامی قدرت برتر دنیاست و با وجود رهبری قوی و مقتدر و ماهیت دینی مردم، ایران اسلامی هم اینک به عنوان قدرت اول منطقه، تصمیم گیر و تاثیر گذار در همه اتفاقات است.

وی تصریح کرد: اگر امروز دشمن بخواهد به خاک این کشور تجاوز کند،مطمن باشد که جوانان برومند این مرزبوم از آسمان، دریا و خشکی با قدرت شکننده جواب خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که نظام جمهوری اسلامی اجازه تعرض به هیچ زیاده خواهی نخواهد داد و در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد و دشمن را سرافکنده می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیا گر ارزش های الهی و دینی و در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، هیچ کس تصور نمی‌کرد ایران اسلامی تعیین کننده تصمیمات در جهان باشد اما بارها امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و پس از رحلت امام نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی آینده این انقلاب و جهانی شدن را تبیین کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت جانشین فرماندهی پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز گفت: گاه در کشور ما اتفاق های ناگواری از سوی اراذل و اوباش در برخورد با ماموران انتظامی رخ می‌دهد که هم نظم و امنیت جامعه را تهدید می کند و هم ساختار شکنی میکنند.

امام جمعه گراش تصریح کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای حفظ ناموس، امنیت و آرامش جامعه از جان خود مایه می گذارد و با اینکه ابزار قدرت در اختیار دارد حتی برای دفاع از جان خودش اقدام نمی کند.

وی خواستار اصلاح قوانین در حمایت از جان سربازان و نیروهای انتظامی در مواجهه با اخلال گران و مفسدان و اراذل و اوباش برای حضور مقتدرانه و امنیت سازو حفاظت از جان و مال و ناموس مردم شد.

شهرستان گراش در جنوب استان فارس واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار