مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعالیت ۵۰ داروخانه شبانه روزی در استان فارس در تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 26 March 2022

تابناک فارس یه نقل از صدا و سیما: مهدی خسروی گفت: امسال برای ارائه خدمات بهتر به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی پیش از آغاز تعطیلات نوروز در فراخوانی امکان فعالیت برخی داروخانه‌های روزانه استان در تعطیلات نوروز اعلام شد.

او گفت: ۸۰ داروخانه روزانه در نقاط مختلف استان فارس برای فعالیت در تعطیلات نوروز اعلام آمادگی کردند و در این ایام به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان پرداختند.

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ضرورت تامین داروی بیماران خاص در تعطیلات نوروز، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، داروخانه‌های ویژه، هلال احمر، داروخانه اتفاقات بیمارستان نمازی و دیگر داروخانه‌های توزیع کننده، داروی این بیماران شامل داروهای شیمی درمانی، داروهای بیماران پیوندی، تالاسمی و فاکتورهای خونی و ام اس را از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۹۶ آزمایشگاه در استان فارس برای ارائه خدمات تشخیصی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی فعالیت دارند.

او افزود: از این تعداد ۶۷ آزمایشگاه در بیمارستان‌های استان به صورت شبانه روزی و ۱۲۹ آزمایشگاه دیگر نیز در بخش‌های خصوصی و دولتی به ارایه خدمت مشغول هستند.

شریفی ادامه داد: در تعطیلات نوروز آزمایشگاه‌های تشخیص بیماری کرونا نیز در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان همچون گذشته برای ارایه خدمات تشخیص این بیماری به مراجعه کنندگان فعال هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار