استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: ایمیدرو به تعهدات خود در خصوص معدن آلبلاغ عمل نکرد لذا با تشکیل تعاونی و تحویل گرفتن پروژه از ایمیدرو ، مردم از این معدن سهیم خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸ 28 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد  در مجمع نمایندگان بسیج خراسان شمالی که در تالار لاله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: استان در مسیرهای مختلف خود و در چهارچوب‌های تعریف شده بودجه‌ای و اداری، با وجود تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به حرکت در مسیر توسعه شتاب دهد.

استاندار خراسان شمالی از اعتبارات بودجه‌ای و سند توسعه به عنوان کمک حال توسعه استان یاد کرد و گفت: برای رسیدن به اعتلای استان باید از تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی حمایت قاطعانه صورت بگیرد زیرا با اعتبارات اندک کشور نمی‌توان امور را به درستی پیش برد.

وی موضوع انتصابات را یکی از موضوعات مهم استان‌ها دانست و افزود: تا کنون ۹۰ درصد بخشداران، ۴۰ درصد مدیران کل ادارات تغییر یافته و ۲ مدیر بانو معرفی شده اند.

حسین نژاد هدف از انتصابات درست را برآورده شدن انتظارت مردم عنوان کرد و گفت: در کمیته انتصابات افراد دلسوز و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت، متخصص و متعهد انتخاب می‌شوند اما بازهم کار آسان و سهلی نیست زیرا نیاز به دقت نظر زیادی دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به موضوع عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: به زودی قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود تا با همدلی و همسویی و پایش جدی تر ادارات استان بتوانیم به جایگاه درست و شایسته ترویج عفاف و حجاب دست یابیم.

وی در ارتباط با معدن آلبلاغ اسفراین نیز افزود: ایمیدرو به تعهدات خود در خصوص این معدن عمل نکرد لذا با تشکیل تعاونی و تحویل گرفتن پروژه از ایمیدرو، مردم از این معدن سهیم خواهند شد.

حسین نژاد همچنین در خصوص مشکلات صنایع گفت: تمام مشکلات احصا می‌شود تا در قالب کتابچه و معرفی به دستگاه‌های اجرایی متولی بتوانیم گام‌های مؤثری را در راستای حل این مشکلات برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار