به نقل از روابط عمومی شرکتهای صنعتی فارس،به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی واگذاری زمین با تخفیف 10 درصدی انجام و میزان مبلغ نقدی حق انتفاع نیز به 15 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 04 March 2015
علی صداقت‌پور در جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی این شهرستان از اعمال مشوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه مناطق کم‌برخوردار برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی خبرداد و اظهار داشت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی واگذاری زمین با تخفیف 10 درصدی انجام و میزان مبلغ نقدی حق انتفاع نیز به 15 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین پرداخت اقساط در 36 ماه و در نظر گرفتن فرصت تنفس یک ساله در پرداخت اقساط واگذاری زمین را از دیگر مشوق‌ها و سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی بیان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تامین پایدار آب در این شهرک صنعتی گفت: علاوه بر حفر یک حلقه چاه آب جدید، دو مخزن آب به حجم یک هزار متر مکعب نیز ساخته و در مدار قرار گرفته است.

وی همچنین از اختصاص اعتبارات به منظور تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در زمینه ایجاد ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان اداری و اصلاح ورودی شهرک صنعتی نیز طرح‌هایی در سال آینده اجرا می‌شود.

صداقت‌پور افزود: شهرک صنعتی داراب با دارا بودن امکانات زیربنایی نظیر تصفیه خانه فاضلاب، آب، برق و شبکه تلفن است، آماده استقرار واحدهای صنعتی است.

وی همچنین با اشاره به انتخاب اعضاء هیئت مدیره شرکت خدماتی در این شهرک صنعتی , بر حمایت از شرکتهای خدماتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تاکید کرد و گفت: شرکت های خدماتی که متشکل از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی هستند اداره امور آن شهرک را بر عهده می‌گیرند.

در این مراسم و با برگزاری انتخابات به ترتیب احمد ناصری , قاسم خواجه , مرتضی عسکری , ایوب رنجبران و محمد اعتمادی با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی داراب انتخاب شدند.

در شهرک صنعتی داراب با 73 هکتار مساحت تاکنون 58 قرارداد سرمایه گذاری با صنعتگران منعقد و در حال حاضر 13 واحد فعال با اشتغالزایی 200 نفر در حال فعالیت است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار