همزمان با دهه مبارك فجر صورت گرفت:
3 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ١ اندیمشک با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 08 February 2023

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، "عزیزالله قربانی" معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه "محمدمهدی برادران" معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر سه شنبه همزمان بادهه مبارك فجر،  3 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ١ اندیمشک را مورد افتتاح و بهره برداري قرار داد.

واحد تولیدی خاوران سبز، تولید کننده روشویی upvc  با سرمایه گذاری ١٢٠ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ١٢ نفر در اين روز مورد افتتاح قرار گرفت.

واحد تولیدی طلوع فرتاک، تولید کننده انواع مصنوعات چوبی نيز با سرمایه گذاری ۴٠٠ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ٣۵ نفر و واحد تولیدی بنشن دانه آریا، تولید کننده مبلمان اداری با سرمایه گذاری ١۵٠ میلیارد ریال و اشتغال ١۵ نفر، 2 واحد افتتاح شده ديگر در شهرک صنعتی شماره ١ اندیمشکبود.

همچنين چند طرح توسعه‌اي و واحد توليدي با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک‌هاي صنعتی شماره 2 و 3 اهواز نيز مورد افتتاح و بهره برداري قرار گرفت.

گفتني است كه همزمان با ایام الله دهه فجر از ۳۷۲طرح با اشتغالزایی ۱۱هزار و ۵۰۰نفری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور مورد افتتاح و بهره برداري قرار مي‌گيرد.

 این طرح ها با سرمایه گذاری ۲۲هزار و ۸۰۴میلیارد تومانی و ۶۲میلیون و ۹۱۰هزار دلاری آماده بهره برداری شده است که زمینه اشتغال به کار ۱۱هزار و ۵۰۰نفر را فراهم خواهد کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 510 شهرک و 341 ناحیه صنعتی و پنج منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، 86 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶شهرک فناوری، ۴۰مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۱۰۰‌هزار و ۵۸قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۹هزار و ۸۸۲واحد صنعتی و سه‌هزار و ۲۷۰واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸هزار و ۵۹۵نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار