مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های صنایع چوبی و مبلمان سازی در چهار شهرستان شوش، کرخه، کارون و دشت آزادگان حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 06 April 2023

حمید رضا فلاح پنجشنبه در نشست بررسی خوشه های صنعتی چهار شهرستان شوش، کرخه، دشت آزادگان و کارون در محل اداره کل صمت خوزستان بیان کرد: در این چهار شهرستان می توان در خوشه صنعتی چوب و سلولزی زیرساخت های خوب تولیدی ایجاد کرد به همین دلیل از سرمایه گذاری های صنعت مبلمان سازی این چهار شهرستان باتوجه به وجود ظرفیت خوب موجود حمایت خواهد شد.

وی گفت: شرکت شهرک صنعتی خوزستان در همین راستا بسترهای لازم برای ایجاد این صنعت را در برنامه های کاری خود قرار خواهد داد.

فلاح ادامه داد: برای ایجاد تحول در اشتغال و استفاده از ظرفیت تولید این چهار شهرستان محروم، چند هدف‌گذاری صورت گرفته که مهمترین آنها رونق تولید در بخش صنایع چوبی است.

مدیر کل صمت خوزستان اظهارکرد: در حوزه کشاورزی، دستگاه متولی این بخش می تواند اراضی قابل استفاده را در این چهار شهرستان به فرمانداری‌ها و تعاون روستایی اعلام نمایند تا بیشترین و بهترین بهره‌وری را در این بخش داشته باشیم.

وی با تاکید بر شناسایی اصنافی که می‌توانند در این صنایع فعالیت کنند افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که از تولیدات این منطقه برای امر صادرات استفاده شود.

گفتنی است، در خوزستان با وجود ظرفیت های زیادی که در تولید چوب و صنایع چوبی وجود دارد، واحد صنعتی مبلمان سازی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار