مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در پی اعلام هشدار سطح قرمز آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین تا روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین، تمامی نیروهای راهداری سراسر استان در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 11 April 2023

محمد جولانژاد سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۳۵۱ دستگاه ماشین آلات، ۴۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۳ گروه به منظور مقابله با بحران های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: شهروندان خوزستانی می توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به رگبار شدید باران و رعد و برق در استان از روز چهارشنبه هشدار سطح قرمز صادر و ۱۰۰ میلیمتر بارندگی در مناطق مستعد پیش بینی کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش باد شدید و انتظار ریزش تگرگ در مناطق مستعد، انتظار بارش بیش از ۱۰۰ میلیمتر، آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق کوهستانی و ذوب شدن برف ارتفاعات از اواخر روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار