مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از حل مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز خبرداد و گفت: از امشب به بعد با توجه به اقدامات انجام‌شده، خانوارهای ساکن این منطقه به صورت پایدار، دائمی و کامل آب دار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 11 July 2023

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت رفع مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: با اقدامات ضربتی شبانه‌روزی مختلف و متنوع در طول هفته گذشته تاکنون ظرفیت انتقال آب منطقه ملاشیه به ۸ هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه منطقه ملاشیه اهواز حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت و حدود ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار دارد، افزود: در این منطقه ۲۳۱ خیابان اصلی و فرعی وجود دارد که از این تعداد ۳۱ خیابان یعنی حدود ۱۳ درصد از خیابان‌های منطقه و حدود ۱۹ درصد از خانوارها دچار تنش و افت فشار آب بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده در اجرای خط انتقال برای تقویت فشار آب ملاشیه اهواز، ظرفیت انتقال آب به این منطقه از ۴ هزار به ۸ هزار مترمکعب افزایش یافته و تا پایان هفته به ۱۲ هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

کرمی نژاد عنوان کرد: در حال حاضر شرایط منطقه به شکلی است که همه خانوارها آب دار شده‌اند و مخازن را پر کرده یا در حال پر کردن مخازن خود هستند.

وی افزود: همچنین با اقداماتی که امروز در تصفیه‌خانه گروه ملی در حال انجام است و تا غروب تمام می‌شود، از امشب باید شاهد پایداری و دائمی شدن تامین آب خانوارها در منطقه ملاشیه باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در گذشته برخی از این خانوارها در شبانه‌روز به صورت ساعتی آب دار بودند، خاطرنشان کرد: از امشب به بعد با توجه به اقدامات انجام شده این خانوارها به صورت پایدار، دائمی و کامل آب دار خواهند شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار