مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پایداری تامین آب در منطقه ملاشیه اهواز گفت: ممکن است برخی از خانواده‌های این منطقه به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن مخزن، پمپ و یا دیگر ملزومات همچنان در تامین آب مشکل داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 17 July 2023

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت تامین آب منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: اهالی منطقه ملاشیه اهواز از گذشته با مشکل جدی در تامین آب شرب رو به رو بودند زیرا در این منطقه علی رغم افزایش جمعیت به توسعه زیرساخت‌های این منطقه توجه نشده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای حل مشکل تامین آب این منطقه افزود: طی اقدامات انجام‌شده ظرفیت آبرسانی به ملاشیه از ۴ هزار متر مکعب به ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه‌روز افزایش یافته و آب این منطقه پایدار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با توجه به پایدار شدن شبکه آبرسانی به منطقه ملاشیه اکنون وارد فاز دوم عملیات آبرسانی به این منطقه شده‌ایم و به دنبال افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه منطقه هستیم.

کرمی نژاد ادامه داد: با اقدامات ضربتی انجام‌شده تلاش شده است تا به صورت کامل در منطقه ملاشیه وضعیت تامین آب پایدار شود اما ممکن است برخی از خانواده‌های منطقه به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن مخزن، پمپ و یا دیگر ملزومات همچنان در تامین آب مشکل داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط دمایی و میزان مصرف آب در این منطقه، شرکت آبفا نهایت تلاش را برای حل مشکل تامین آب شرب این خانواده‌ها انجام خواهد داد تا شاهد حل مشکل تامین آب این خانواده‌ها نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه بخشی از جمعیت ملاشیه اهواز فاقد انشعاب مجاز آب هستند، خاطرنشان کرد: همه تلاش شرکت آبفا حل مشکلات خانوارهای این منطقه در تامین آب است و اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر نیز در همین زمینه بوده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار