امام جمعه بجنورد گفت: هفته دولت، هفته بازخوانی و بازیابی ویژگی دولتی‌ها و انسان‌های مکتبی است، این هفته فرصتی برای تقویت نقاط قوت و احصاء نقاط ضعف است.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 18 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور، امام جمعه موقت بجنورد در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز بجنورد اظهار کرد: تقوا باعث ایجاد امید و تلاش می‌شود و همین امید باعث رسیدن به کمال خواهد شد.

وی گفت: امروز روز رسیدن کاروان کربلا به مجلس یزید است، مجلسی که مشابه مجلس فرعون بود.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: زمانی که حضرت موسی آیات خدا را به فرعون عرضه کردند، آن‌ها موسی را به سحر و جادو متهم کردند.

وی ادامه داد: فروعون با استفاده از ساحران و جادگران خواست موسی و خدای موسی را تضعیف کند، ولی فرعون با مجلس و هزینه خودش، خود را تحقیر کرد.

حجت الاسلام مهدوی پور بیان داشت: مشابه مجلس فرعون، خداوند با دست یزید و خطبه خوانی حضرت زینب (س) یزید را خوار و ذلیل کرد.

وی تصریح کرد: مساجد باعث آبادی کشور می‌شوند، تخریب و تضعیف مسجد باعث تخریب و تضعیف کشور می‌شوند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: دشمنان از دیروز تا امروز تلاش داشتند تا دروازه‌های صنایع نظامی را به روی کشور ببندند.

حجت الاسلام مهدوی پور بیان داشت: دیروز تلاش داشتند تا هیچگونه اقلام نظامی وارد کشور نشود و امروز تلاش دارند هیچگونه اقلام نظامی از ایران صادر نشود.

وی گفت: هفته دولت، هفته بازخوانی و بازیابی ویژگی دولتی‌ها و انسان‌های مکتبی است، این هفته فرصتی برای تقویت نقاط قوت و احصاء نقاط ضعف است.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: انتخابات مجلس نمایشگاه اقتدار ملت ایران است و نشان خواهد داد که مردم در هیچ زمانی دست از نظام و کشور خود برنمیدارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار