مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز آخرین وضعیت تامین سوخت مورد نیاز مواکب و خودروها در ایام اربعین در مرز چذابه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 20 August 2023

عبدالکریم محمدی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده دو جایگاه سیار نفت و گاز و بنزین در مرز چذابه مستقر شده است که در حال انجام اقدامات نهایی به منظور توزیع سوخت در این جایگاه‌ها هستیم.

وی افزود: همچنین یک جایگاه سوخت نیز در چذابه احداث شده و در حال سوخت‌رسانی به خودروها و وسایل نقلیه است و حتی ظرفیت توزیع سوخت در این جایگاه نیز بالاتر برده شده است تا مشکلی در سوخت‌رسانی به وجود نیاید.

۳ خودروی سوخت‌رسان سیار در منطقه مستقر می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه امسال در بحث سوخت‌رسانی در مرز چذابه مشکلی نخواهیم داشت، گفت: همچنین قرار است ۳ دستگاه خودروی سوخت‌رسان سیار نیز در منطقه مستقر شود تا این خودروها، در مسیرهای منتهی به چذابه و در جایی که نیاز باشد نسبت به سوخت‌رسانی و توزیع سوخت اقدام خواهند کرد.

محمدی در خصوص توزیع گاز مایع موردنیاز مواکب عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ تن گاز مایع به مواکب اختصاص داده شده است و همچنین از روز گذشته با دپوی سوخت مایع مورد نیاز مواکب در مرز چذابه، مشکلی در این خصوص نیز نخواهیم داشت.

اختصاص بیش از ۲۰۰ تن سهمیه گاز مایع به مواکب

وی افزود: در این راستا بیش از ۲۰۰ تن گاز مایع به عنوان سهمیه مواکب برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز بیشتر هیچ مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز خاطرنشان کرد: در بحث خدمات‌رسانی سوختی، نظارت‌ها و کنترل‌ها به منظور ساماندهی این خدمات صورت می‌گیرد اما در کل محدودیتی در تامین سوخت‌ مورد نیاز در ایام اربعین وجود ندارد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار