مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه به جز در مواردی جزیی، تقریبا بالازدگی فاضلاب در اهواز به صفر رسیده است، گفت: ۱۸۶ کارگاه فعال در حال اجرای طرح فاضلاب اهواز هستند.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 21 August 2023

محمدرضا کرمی در خصوص آخرین وضعیت طرح فاضلاب اهواز اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰۰ نقطه فاضلاب در اهواز دچار بالازدگی بود اما با توجه به اقداماتی که در بحث اجرای طرح فاضلاب در کلانشهر اهواز اجرایی شد، به جز در مواردی جزیی، تقریبا بالازدگی فاضلاب در اهواز به صفر رسیده است.

وی افزود: همچنان اجرای پروژه فاضلاب اهواز در دست انجام است و در حال حاضر ۱۸۶ کارگاه فعال در اهواز مشغول اجرای این هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه اهواز به یک کارگاه اجرای پروژه‌های فاضلاب تبدیل شده است، گفت: در مواردی برخی از دستگاه‌ها همکاری لازم را ندارند که این مساله منجر به زمانبر شدن اجرای طرح‌ها و نارضایتی مردم می‌شود و در این خصوص انتظار داریم نهایت همکاری با آبفا خوزستان انجام شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: در حال حاضر فقط ۷ نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز باقی مانده است که در حال انجام کار برای حل مشکلات این نقاط هستیم. در این زمینه از تمام دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم برای سرعت بخشیدن به اتمام کارها با آبفا همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات در دست انجام، بحث جمع‌آوری آب‌های سطحی، توسعه شبکه فاضلاب و قطع ورود فاضلاب به کارون از اولویت‌های طرح فاضلاب اهواز است که در حال اجرای این اولویت‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی به منظور اجرای طرح فاضلاب اهواز در دست انجام است که ثمره آن را مردم بیش از پیش لمس خواهند کرد و با تکمیل طرح نیز یکبار برای همیشه مشکل فاضلاب اهواز حل خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار