مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان در حوزه راهداری و خدمات جاده‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 27 August 2023

محمد جولانژاد اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت ۸۵ پروژه در حوزه‌های بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شهری و روستایی، تعمیرات و ایمن‌سازی پل‌ها و ابنیه فنی جاده‌ها، اجرای روشنایی، تهیه و نصب حفاظ‌های بتنی و نیوجرسی‌ها و همچنین رفوژ میانی در هفته دولت در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۷۲۳ میلیارد تومان بوده است که از منابع ملی و استانی و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در محورهای جاده‌ای خوزستان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های دزپارت، هفتکل، اهواز، آبادان، دشت آزادگان، بهبهان، آغاجاری، شوش، بندر ماهشهر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، خرمشهر، کرخه، باوی، سوسنگرد، محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه، اندیشمک، ایذه، باغملک، اندیکا، شادگان، دزفول، لالی و رامهرمز اجرایی شده‌اند.

جولانژاد عنوان کرد: امسال همچنین به مناسبت هفته دولت ۷۶ پروژه در استان در حوزه‌های مختلف احداث محورهای روستایی، بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شهری و روستایی و اجرای ابنیه فنی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از ۱۶۱ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت، ۷۷ پروژه در حوزه شهری و باقی پروژه‌ها در حوزه روستایی هستند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار