مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به پرباری شبکه برق خوزستان، گفت: کار بهینه‌سازی و تقویت شبکه با کاهش دما و بار ‌شبکه، برای تابستان ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 14 October 2023

محمود دشت بزرگ در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توانیر از شبکه برق شهرستان آبادان که امروز، ۲۲ مهرماه انجام شد، اظهار کرد: در امور انتقال ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مرکزیت آبادان، ۱۶ پست انتقال و فوق توزیع وجود دارد که درصد بارگیری از این تجهیزات عدد مطلوب ۴۵ درصد است.

وی افزود: به لحاظ بارگیری ناحیه جنوب به مرکزیت آبادان و ناحیه شمال شرق خوزستان به مرکزیت مسجدسلیمان از بهترین شرایط بارگیری در میان نواحی ۱۰ گانه شرکت برق منطقه‌ای برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به پرباری شبکه برق خوزستان، تصریح کرد: کار بهینه‌سازی و تقویت شبکه با کاهش دما و بار شبکه، برای تابستان ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دشت بزرگ با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در مدیریت مصرف برق و رضایتمندی آن‌ها از پایداری شبکه برق بدون اعمال خاموشی، عنوان کرد: رخداد دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه در تابستان ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل بیشتر بود و شبکه برق خوزستان روزهای بیشتری در کانال مصرف ۸ تا ۹ هزار مگاوات بود اما با اقدامات مدیریتی و افزایش ظرفیت‌های انجام شده، پایداری شبکه برق حفظ شد.

آرش کردی مدیرعامل توانیر به همراه مهران گلاب‌کش معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و مسعود معین‌پور مشاور مدیرعامل در امور مجلس، جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی، محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان و مدیران صنعت برق استان، از شبکه برق شهرستان آبادان بازدید کردند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار