مدیرعامل شرکت توانیر با اشاه به عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، گفت: خوزستان سومین استان پر چالش کشور در حوزه برق است.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 14 October 2023

آرش کُردی در حاشیه بازدید از شبکه برق شهرستان آبادان که امروز، ۲۲ مهرماه انجام شد، با اشاره به عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، اظهار کرد: از امروز باید به فکر بهینه‌سازی و توسعه شبکه برق باشیم تا مثل سالی که گذشت، برقی مطمئن و پایدار به مشترکین تحویل داده شود.

وی افزود: باید از فرصت میان ۲ پیک مصرف برق که شامل فاصله پایان و شروع فصل گرما است به عنوان یک فرصت حیاتی و مهم برای تقویت شبکه استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تا آغاز پیک مصرف سال جدید باید از فرصت کم‌باری شبکه نهایت استفاده را کرد و در نقاطی که لازم است با افزایش ظرفیت و در سایر نقاط با بهینه‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز، شبکه برق را برای اوج مصرف در پیش، آماده کرد.

کردی تصریح کرد: خوزستان بعد از تهران و مازندران سومین استان پر چالش در حوزه برق بوده که با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده، امسال شرایط مطلوبی داشته و عزم توانیر نیز بر رفع چالش‌ها است.

وی افزود: پرآبی سدهای خوزستان و در مدار بودن نیروگاه‌های برق‌آبی و همراهی و تعامل صنایع نیز نقش موثری در گذر از پیک بار داشته است.

آرش کُردی مدیر عامل توانیر به همراه مهران گلاب‌کش معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و مسعود معین‌پور مشاور مدیرعامل در امور مجلس، جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس، محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان و مدیران صنعت برق استان، از شبکه برق شهرستان آبادان بازدید کردند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار