مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد: تا قبل از پایان سال انبار بزرگ لوله و بخشی از انبارهای مواد شیمیایی مستقر در ناحیه صنعتی کارون به خارج از شهر اهواز منتقل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 25 October 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانش با اعلام خبر انتقال انبارهای لوله و شیمیایی به خازج اهواز گفت: در ادامه برنامه ساماندهی به انبارهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پروژه جابه‌جایی انبارهای لوله و مواد شیمیایی اهواز به منطقه کریت اجرایی گردیده است.

وی که در حاشیه بازدید از عملیات احداث انبار جدید لوله اهواز در منطقه کریت کمپ، افزود: در گام نخست این عملیات، هفده هکتار زمین مورد نظر برای استقرار کل لوله‌ها، با همکاری مدیریت‌های کالا،ترابری و مهندسی و ساختمان زیرسازی و تسطیح گردیده، آنگاه برنامه انتقال یکصد و بیست هزار شاخه انواع لوله‌های مستقر در انبار کارون به محل جدید منتقل خواهد شد.

مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اظهار خرسندی از سرعت عملیات و تشریک مساعی مدیریت‌های مرتبط با موضوع، رعایت اصول مهندسی، استانداردهای ایمنی در ایجاد انبارهای جدید، پیش بینی نیازهای آینده در افق ۵۰ ساله را در این خصوص ضروری برشمرد.

وی با اشاره به سابقه این موضوع گفت: پروژه انتقال انبارهای ناحیه صنعتی به قبل از جنگ تحمیلی بر می گردد که به دلایل مختلف تاکنون معطل مانده بود.

این مدیر عالی نفت جنوب هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی شهر اهواز دانست و تصریح کرد: جلوگیری از تردد ماشین آلات سنگین و کاهش بار ترافیکی شهر اهواز، رعایت مسایل زیست محیطی و توجه به امنیت شهروندان، رعایت اصول پدافند غیر عامل و نزدیکی کالا و مواد موردنیاز عملیات به چاه‌ها و تاسیسات تولیدی نفت از مهمترین اهداف اجرای این پروژه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار