کد خبر: ۱۱۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 22 November 2023

آیت الله ناصری امام جمعه محترم بهبهان امر پرداخت مالیات اثبات کننده ی حمایت از ولایت فقیه بوده و پشتیبانی عملی از ولایت فقیه در پرداخت به موقع مالیات است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان در دیدار مدیر کل امور مالیاتی خوزستان و هیات همراه با امام جمعه بهبهان ،آیت الله ناصری گفت امر پرداخت مالیات اثبات کننده ی حمایت از ولایت فقیه بوده و پشتیبانی عملی از ولایت فقیه در پرداخت به موقع مالیات است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه بحمدالله این دولت توانسته کارنامه ی خوبی ارائه دهد و نمونه ی آن مالیات ستانی عادلانه وتحقق وعده وصول مالیات از فراریان مالیاتی است افزود:کارکنان خدوم دولت در امورمالیاتی با بهره گیری از دانش بالا و تخصص خود توانسته اند کارنامه ی درخشانی را به جا بگذارند.

وی گفت :آقای خورشیدی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان نیزاز زمان تصدی مدیرکلی و ماقبل آن در زمان معاونت شهرستان ها ،همیشه توجه ویژه به این شهر داشته و با حضور پر رنگ و برنامه های خوبی که دارند باعث تحول بی بدیل می شود امام جمعه بهبهان با بیان اینکه مسائل اقتصادی در حال حاضرمهم ترین موضوع مطرح در کشور است.

گفت: اداره امورمالیاتی با برنامه سنجیده توانسته در خنثی سازی اثرات تحریم گام های به سزایی برداشته و محبوبیت کارکنان امورمالیاتی به لحاظ اخلاق و برخورد نمونه ی بارز یک مدیریت نیک اندیش است و همچنین فرهنگ سازی مالیاتی اولویت کار کارکنان مالیاتی باشد .

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان نیز ضمن ارائه گزارش از تعداد نیروهای شاغل در اداره امور مالیاتی بهبهان ،میزان پرداختی عوارض ارزش افزوده و آلایندگی گفت : بنای تمام کارها خدمت کردن به مردم است و بهترین روش ها باتوجه به قانون و ابزار های لازم،در حال به کارگیری است .

وی در پایان گفت : در حال حاضر توجه به درآمد های شهری بهبهان وکمک هایی که از منابع درآمدی مالیاتی به این شهر انجام می شود شاهد تحولات گسترده تری هستیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار