امام جمعه فاروج گفت: ایمان محکم و استواری که در وجود شهدای والامقام سبب رهنمون ساختن آنها در مسیر شهادت شد، حاصل تربیت مادران آنها است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 28 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سویدانلو امام جمعه فاروج در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان و ۵۹ مادر و همسر شهید والامقام شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مادران شهدا در اقتدا به حضرت ام‌البنین (س) فرزندان خود را در راه اسلام و ولایت فدا کردند و باعث عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه عظمت و پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری خانواده‌های آنهاست، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون کوه استوار ایستاده‌اند چرا که آن‌ها در این راه با خدا معامله کردند.

فرزانه فرماندار فاروج نیز در این مراسم افزود: مادران و همسران شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه بوده و همواره باید مورد توجه و تکریم قرار بگیرند.

وی بیان کرد: باید تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه خود قلمداد کرده و نام، یاد و ایثار و صبوری آن‌ها را در جامعه ترویج دهیم.

در پایان این مراسم از ۵۹ مادر و همسر شهید شهرستان از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فاروج مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار