مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی با پیشرفت ۵۰ درصد در اندیکا و روستاهای اطراف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 08 January 2024

تابناک خوزستان: محمدرضا کرمی نژاد امروز ۱۸ دی ماه در بازدید از پروژه‌های آبرسانی شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف آن اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۱۳ پروژه آب شرب برای شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف اجرایی شده است که ۳ پروژه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده و ۱۰ پروژه آن با پیشرفت ۵۰ درصد در حال کار است و با تکمیل این پروژه‌ها مشکل آب شرب شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف بعد از سال‌ها برطرف می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۲۰۰ متر خط لوله برای تامین آب شرب منطقه آبژدان اجرایی می‌شود و امروز جلسه‌ای با شهردار این منطقه برگزار و روند اجرایی این پروژه از فردا آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دیگر پروژه آبرسانی در شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: لوله خط ۴۰۰ میلیمتر از چال شیخ احمد تا مخازن تخت مشکان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین شد و اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی خط ۳۵۰ میلیمتری از چگارمان تا قاسم آباد از پایان هفته با برطرف شدن معارضین آغاز می‌شود که تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده است و ۵۰۰ متر لوله موردنیاز آن تامین و در محل اجرای پروژه دپو شده است.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین یک کیلومتر از خط لوله ۵۰۰ میلی‌متر در مسیر جزیره کوشک دریاچه سد شهید عباسپور تا چال شیخ اجرا و ۳ کیلومتر لوله آن تامین شده است که با اجرای این پروژه آب روستاهای حوزه مرکزی اندیکا و شهر قلعه خواجه تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تاکید به پیمانکاران آبرسانی در این شهرستان افزود: به هیچ عنوان پیمانکاران در بخش آبرسانی به روستاها نباید کار اجرایی را تعطیل کنند و با تکمیل طرح جامع شهرستان، آب این مناطق باید به صورت ۲۴ ساعت تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار