معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: شهرداری و دستگاه‌های مرتبط برای رفع گره ترافیک شهری بجنورد اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 15 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه نیاز است تا با همت مضاعف در تمام حوزه‌ها کاهش تصادفات را شاهد باشیم، اظهار کرد: برای ارتقای این رتبه و توفیق در کاهش تصادفات در استان باید اقدامات نظارتی و اصلاح نقاط حادثه خیز در دوماه باقی مانده تا پایان سال تسریع شود.

وی با تاکید بر نظارت عالیه و اجرای اقدامات لازم برای کاهش تصادفات و تخلفات در تمام مسیر‌های استان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز در فرصت باقی مانده بازدید میدانی از ورودی شهر‌ها و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی بررسی و توجه جدی به وضعیت مناسب سازی برای افراد توانخواه، نابینایان و سالمندان در تمام شهرستان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اقدامات خوبی در شهرستان‌ها از جمله بجنورد و شیروان انجام شده است، اما در سایر شهر‌ها نیز این اقدامات تسریع شود.

وی در خصوص رفع مشکلات ترافیک در نقاط مختلف شهر بجنورد نیز اظهارداشت: افزایش پارکینگ‌های عمومی بخشی از گره ترافیکی شهر بجنورد را مدیریت می‌کند.

رشیدی با بیان اینکه رفع گره ترافیکی و نقاط حادثه خیز باید در تمام شهر‌های استان انجام شود و در این راستا اجرای رو گذر و زیرگذر بجنورد نیز در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: شهرداری و دستگاه‌های مرتبط برای رفع گره ترافیک شهری در کوتاه مدت نیز با ایجاد چهار راه‌ها، رفع نقاط حادثه خیز و بر ایجاد و گسترش پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر‌ها اقدام کنند.

گفتنی است در این جلسه ۴ دستور کار شامل ارائه گزارش شهرداری بجنورد در خصوص اجرای مصوبات بازدید از مشکلات ترافیک بجنورد، ارائه گزارش تحلیلی مقایسه‌ای پلیس راهور از تصادفات درون شهری، بررسی گزینه‌های پیشنهادی شهرداری بجنورد و نظریه کمیته فنی در خصوص تقاطع شهید مدرس و شهید رجایی و اعلام نظریه کمیسیون فنی در خصوص پرونده ارجاعی کمیسیون ماده پنج بجنورد، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار