رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتخابات یکی از ثمرات پُر برکت انقلاب اسلامی است و مظهری از اراده مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 08 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری امروز در نشست تبیینی دستاورد‌های انقلاب اسلامی که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، انتخابات را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانسته و اظهار کرد: نوع انتخابات موجود در ایران قابل مقایسه با کشور‌های مدعی دموکراسی دنیا نیست چرا که انتخابات در ایران مظهری از اراده مردم است و مردم با درک درست از آن همواره در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی افزود: مسوولان برای امیدآفرینی، خدمات نظام را به‌درستی تبیین کنند تا نسل امروز به رغم فضاسازی‌های کاذب در جریان این پیشرفت‌ها قرار گیرد.

همه ما از کوچک تا بزرگ و در هر جایگاهی، باید تلاش کنیم که حرکت‌ها به سمت ایجاد جامعه توحیدی باشد و به این منظور ضرورت دارد وظیفه خود را به درستی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران مقدمه‌ای برای ظهور حضرت امام زمان است، ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) این انقلاب اسلامی آمده است تا برای ظهور حضرت مهدی (عج) زمینه‌سازی کند تا جهان را عدل و داد فرا بگیرد.

باقری با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تصریح کرد: از روزی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از رشد و اعتلای آن جلوگیری کند چرا که هیچ قدرتی نتوانسته بود در برابر ابرقدرت‌هایی مثل شوروی، آمریکا و انگلیس قد علم کند، اما انقلاب اسلامی هیمنه آن‌ها را شکست.

وی افزود: کارکرد مهم انقلاب اسلامی این بود که دو قطب شرق و غرب ماهیت خود را از دست داد و تحول جهانی شکل گرفت.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران مدل بالنده حکومت مردمی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حاکمیت دینی و ارزشی را منطبق بر خواست ملت‌ها ارائه کرد و به الگوی عملی مظلومان مبدل شد.

وی تصریح کرد: شاخصه اصلی این الگوی بی‌نظیر، ارزش‌های الهی و باور‌های دینی بود.

باقری با اشاره به همه پرسی قانون اساسی بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و در ۱۲ فروردین ۵۸ همه پرسی جمهوری اسلامی برگزار شد و مردم به برقراری حکومت اسلامی رای قاطع دادند که همین موضوع نشان می‌دهد پایه اصلی انقلاب مردم هستند و از دیکتاتوری به دور است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امید ملت‌های مظلوم جهان است اظهار داشت: در باور ملت‌های مظلوم دنیا این نظام در مقابل قلدری و گردن‌کشی‌های نظام سلطه ایستاده است و هر روز بر قدرت اقتدار آن افزوده می‌شود.

باقری با تشریح رویداد‌های روز منطقه تصریح کرد: کشوری مانند یمن با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران خواب راحت نظام استکباری دنیا را آشفته کرده است و یا در غزه، رژیم صهیونیستی با آن همه یال و کوپال، مقابل گروه‌های مقاومت به ویژه حماس نتوانسته است کاری از پیش ببرد و به ناچار برای سرپوش گذاشتن به ضعف خود به کودک کشی روی آورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب ما باعث شد مردم ستم کشیده کشور‌های منطقه راه خود را پیدا کنند، گفت: این ایستادگی در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن برگرفته از مکتب راهگشای انقلاب اسلامی ایران است که با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم در حوزه‌های دفاعی و امنیتی قدرتی خارج از تصور یافته است.

وی با بیان اینکه امکانات و خدمات موجود در کشور بعد از انقلاب با دوره قبل از آن قابل مقایسه نیست، گفت: ارزش واقعی دستاورد‌های انقلاب وقتی آشکار می‌شود که آن را با کشور‌های اطراف مقایسه کنیم در حالی‌که برخی از کشور‌های پیشرفته هم امکانات و خدمات شبیه ما را ندارند.

باقری تصریح کرد: آنچه امروز به دست آورده‌ایم، اعتماد به نفس بزرگ برگرفته از فرهنگ «ما می‌توانیم» است که آن را در کرونا به عینه دیدیم و توانستیم در شرایط تحریم ملزومات این ویروس منحوس را در داخل کشور تدارک ببینیم هرچند جبهه استکبار فضاسازی دروغین علیه دانشمندان کشور و دستاورد‌های ارزشمند آن‌ها به عمل آورد.

وی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، دفاعی، امنیتی، تولید، اشتعال، پزشکی، ورزشی، علمی، آموزشی، مسکن، خدمات روستایی، راه سازی اشاره کرد و گفت: الان در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که دشمنان نمی‌توانند حتی ما را تهدید کنند، هرچند سال‌هاست می‌گویند همه گزینه‌ها بر علیه ایران روی میز است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار