امام جمعه مشگین شهر گفت: مردم ولایی ایران اسلامی با رعایت تقوای الهی و همچنین تقوای سیاسی با حضور در راهپیمایی بیست دوم بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 09 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با اشاره به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم ولایی و آگاه ایران اسلامی به واسطه بصیرت در روز ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه‌ای از شور مردم و جلوه بارز جمهوریت و اسلامیت را به نمایش خواهند گذاشت.

خطیب نماز جمعه مشگین شهر افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با جوشش و خروش در این روز استکبار جهانی را خوار و ذلیل خواهند کرد و با قیام خود ضربه مهلکی بر پیکره یاوه گویان و بدخواهان در خارج از مرزهای کشور عزیزمان وارد خواهند کرد.

حجت الاسلام باوقار بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد بصیرت پذیری مردم ایران اسلامی و رفراندمی در راستای حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه است و ملت ایران با شکوه عزتمندانه خود حماسه‌ای دیگر را به نمایش گذاشته خواهند گذاشت.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: مردم ولایی ایران اسلامی با رعایت تقوای الهی و همچنین تقوای سیاسی با حضور در راهپیمایی بیست دوم بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به وظیفه دینی و سیاسی و ملی خود عمل کرده و توطئه دشمنان ایران اسلامی را خنثی خواهند کرد و این حضور در واقع استحکام نظام اسلامی را پیش خواهد برد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار