معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حوزه راه روستایی در دولت سیزدهم شاهد احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی هستیم و همچنین در ایام دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکشی قابل افتتاح است.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 10 February 2024

تابناک خوزستان: محمد خانچی امروز ۲۱ بهمن ماه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌های عمرانی دهه فجر شهرستان هندیجان اظهار کرد: افتتاح ۸ کیلومتر از جاده هندیجان_ ماهشهر و همچنین جاده روستای دهیک‌ با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی جاده روستاهای چم کنار، دهملا بزرگ و شیری با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال از پروژه‌های امروز در این شهرستان است.

وی با اشاره به نگاه نظام اسلامی در حوزه عدالت و رفع محرومیت‌زدایی و نگاه ویژه دولت به رشد و پیشرفت روستاها افزود: قبل از انقلاب روستاهای استان با کمترین امکانات زیرساختی و عمرانی روبرو بودند اما امروز از برکت انقلاب اسلامی ‌و روی کار آمدن دولت مردمی و خدمتگزار در همه روستاها شاهد تحول در حوزه زیرساخت هستیم.

خانچی ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی هستیم و همچنین در ایام دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکشی قابل افتتاح است.

وی ایجاد روحیه امید و نشاط را از اهداف انجام پروژه‌های عمرانی برشمرد و گفت: با توسعه همه‌جانبه روستاها در حوزه‌های مختلف شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و رونق روستاهای استان خواهیم‌ بود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار