سعادت‌نیا اعلام کرد:
مجموعه‌ی تولیدات واحدهای پلیمری پتروشیمی امیرکبیر در بهمن ماه حد نصاب تازه‌ای برجای گذاشت و رکورد تولید ماهانه محصولات در این شرکت شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 24 February 2024
تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، امید سعادت‌نیا، مدیر مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در بندر ماهشهر، با اعلام این خبر گفت: به فضل خداوند متعال و تلاش مهندسین و کارکنان شریف پتروشیمی امیرکبیر، حجم تولیدات متنوع پلیمری در این مجموعه، با تولید بیش از ۶۷ هزار تن محصول در ماه، ضمن عبور از رکورد مرداد ماه سال جاری، رکورد تمام ادوار امیرکبیر را نیز پشت سر نهاد. 
 
مدیر مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به مشکلات عدیده تامین خوراک و کمبود منابع سوختی گفت: تولید بهمن ماه با در نظر گرفتن کمبود شدید خوراک اتان واحد الفین، کمبود گاز طبیعی به دلیل فصل زمستان و پایین بودن سایر خوراک ها صورت گرفته است که با مدیریت هوشمند و ذخیره سازی خوراک مایع و گاز بر اساس شرایط به رشد خیره کننده موجود دست یافته‌ایم. 
 
وی تصریح کرد: چیدمان صحیح و آرایش متناسب کوره ها، یکی دیگر از دلایلی است که منجر به تولید چشمگیر پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن خطی گردیده است. 
 
سعادت نیا با تاکید بر کیفیت بالای محصولات پلیمری این شرکت خاطرنشان کرد: حجم تولید ماه گذشته ۱۲۳ درصد بوده است که نسبت به برنامه ماهانه، ۲۳ درصد فراتر از حد انتظار رقم خورده است. 

وی در ادامه افزود: این موفقیت بزرگ بدون همکاری و مشارکت شرکت‌های همکار بویژه شرکت‌های پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس، پتروشیمی مارون، پتروشیمی بوعلی میسر نمیشد که جا دارد از مدیران عامل و کارکنان این شرکت ها تشکر و قدردانی نمایم.
 
او در پایان ضمن تبریک این موفقیت بی نظیر به خانواده بزرگ امیرکبیر گفت: تلاش همکاران در این مجموعه، پس از سربلندی و اعتلای ایران عزیز، اطمینان خاطر ذینفعان از عملکرد مثبت و رو به رشد امیر کبیر در سوددهی پایدار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار