مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: با اعمال تمهیدات و آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان و ارسال پمپ‌های سیار با وجود بارش شدید باران و آبگرفتگی‌های اخیر در اهواز هیچ واحد تولیدی و صنعتی دچار خسارت نشد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 26 March 2024

تابناک خوزستان: علی مهدی‌پور بیان کرد: از هفته گذشته که اداره کل هواشناسی خوزستان ورود سامانه‌ی پر بارش و احتمال آب گرفتگی معابر را اعلام کرد نیروهای آتش‌نشانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی اهواز و استان مستقر شدند.

وی افزود: بر اثر بارش شدید باران بخشی از معابر شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک‌‍‌های شماره‌ یک و ۲ اهواز دچار آب گرفتگی شدند.

مهدی‌پور ادامه داد: به دلیل تمهیدات دیده شده و استقرار تیم‌های عملیاتی در شهرک‌های صنعتی، بخش قابل توجهی از آبگرفتگی‌ها تخلیه و تردد میسر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با اقدامات انجام شده هیچ کدام از واحدی تولید و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان دچار خسارت نشدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی همچنان در آماده‌باش هستند که چنانچه در روزهای آینده بارندگی صورت گیرد آمادگی لازم برای تخلیه مجدد وجود داشته باشد.

مهدی‌پور در ادامه به خریداری کردن پمپ و ژنراتور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ۴۵ دستگاه پمپ برای تصفیه خانه و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور برای شرایط بحرانی خریداری کرده تا

در مواقع نیاز استفاده شوند و در آبگرفتگی‌های اخیر بسیار موثر بودند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که در شرایط نامساعد آب و هوا هیچگونه خللی در روند تولید برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد نشود.

طی ۲ روز اخیر بارش شدید باران باعث وقوع آبگرفتگی در برخی نقاط اهواز و استان شده است.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار