پیام قدردانی مشترک نماینده، ولی فقیه، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و استاندار خراسان شمالی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس صادر شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴ 06 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، متن پیام به شرح زیر است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما النصر الا من عندالله»
درود خدا و درود ما بر شما ملت ایثارگر که بار دیگر در راه خدا بپاخاستید.

درود بر شما که مصداق آیه شریفه «محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستید.
درود بر شما که در عمل به فرمان مولا علی (ع)؛ امام علی (ع)؛ «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» بر ضد جنایات دشمن صهیونیستی و در حمایت از مظلوم‌ترین انسان‌های عالم با جان و مال و دست و زبان ایستاده اید و امروز حقانیت فلسطینیان را همراه با همه‌ی احرار عالم فریاد زدید.

فلسطین پاره‌ی تن اسلام و آرمان فلسطین آرمان عدالتخواهی، نفی سلطه، ظلم ستیزی، مظلوم نوازی و پشتیبانی از دین خدا در عصر ظلم و جور و فساد مستکبرین و قدرت‌های ضد خداست.

مشت‌های گره کرده‌ی امروز شما موجب یاس و نا امیدی مطلق دشمنان در نیل به اهداف استعماری شان در خاورمیانه و جهان شده و بدانید و اطمینان داشته باشید با هر شعار و هر قدم شما در راهپیمایی با شکوه امروز، نظام‌های الهی و جنبش‌ها و نهضت‌های اسلامی و خیزش‌های انسانی آزادگان عالم تقویت شدند و مستکبرین و صهیونیست‌ها و منافقین و ایادی آنان ضعیف‌تر و به زوال نزدیک‌تر گردیدند.

عزت و شرافت ما به حفظ روحیه دینی و شعائر اسلامی و جهاد در راه خداست، صفهایتان را در برابر دشمنان همچنان متحدتر و متشکل‌تر کنید و روحیه ظلم ستیزی خود را حفظ نمائید. دین خدا را یاری کنید و آماده تحقق نصرت الهی و وعده خداوند باشید که «مستضعفان پیشوایان و وارثان زمین خواهند شد».

رضا نوری
نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی

غلامرضا فیاضی
نماینده مردم در مجلس خبرگان

محمدرضا حسین نژاد
استاندار خراسان شمالی

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار