معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ 07 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق ۱۸ فروردین گفت: با تشکیل جلسه در حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان مشکل تخصیص آب به سه پروژه گردشگری در محدوده شهرستان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: مشکل تخصیص آب به پروژه‌های گردشگری یکی از مسائلی است که در روند اجرای برخی از پروژه‌ها وقفه ایجاد می‌کند و پیرو جلسه قبلی که برای بررسی این موضوع با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد، این پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای، در بسیاری از مناطق استان اردبیل مشکلی برای تامین آب برای پروژه‌های گردشگری وجود ندارد و فقط در برخی از مناطق مثل شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین این مشکل وجود دارد که با توجه به سیاست‌گذاری اولویت‌دهی به تامین آب پروژه‌های گردشگری مشکلات این پروژه‌ها نیز رفع می‌شود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: سه طرح بررسی شده در این جلسه شامل یک طرح در حوزه گردشگری سلامت، یک مجتمع سرگرمی و تفریحی و یک هتل پنج ستاره بود و مقرر گردید در هفته جاری ادامه جلسات برای بررسی سایر طرح‌ها نیز برگزار شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار