رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان‌فارس گفت: حضور پررنگ کارگران باعث می‌شود تا افراد مثمرثمر به مجلس راه یابند و جامعه کارگری فارس در انتخابات آینده با چشم باز به انتخابات خواهید پرداخت.
کد خبر: ۱۳۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 21 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: مهرزاد مویدی در گردهمایی کارگران فارس دکتر و یا مهندس‌بودن را معیار مناسبی برای انتخاب یک نماینده ندانست و عنوان کرد: متأسفانه علیرغم احترامی که برای 18 نماینده استان مجلس قائلم اما در حوزه اقتصاد و تولید ارزیابی مثبتی از نمایندگان نداریم و تلاش‌های آنها در این حوزه‌ها ثمربخش ارزیابی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی فردی داوطلب نمایندگی‌مجلس می‌شود تجربه نشان داده که اکثراً با دیدگاه‌های اقتصادی وارد رقابت می‌شوند و در جلسات با نمایندگان کارگری همواره بر این نوع موضوعات تاکید می‌ورزند اما وقتی که به مجلس می‌روند متأسفانه نه به اقتصاد می‌پردازند و نه تولید را مورد توجه قرار می‌دهند.

عضوکانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: برای انتخابات پیش‌رو کمیته‌ای تحت عنوان تشکیلات خصوصی به دقت افراد را مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد داد تا جامعه‌کارگری با چشم باز به انتخاب نماینده مورد حمایت خود بپردازد و بتواند پس از انتخابات هم از انتخاب خود دفاع کند.

مؤیدی در بخش پایانی سخنان خود نسبت به نگاه‌های خاص به تولید در استان انتقاد کرد و گفت: از مدیران استانی می‌خواهیم تا به تولید به چشم دیگری نگاه نکنند، چطور است برخی ارگان‌های دولتی بدهی‌های کلان به شرکت‌های آب و برق و گاز دارند اما یک کارخانه که چندین نفر در آن نان می‌خورند با یک بدهی کوچک فوراً باید از کار بیافتد و تعطیل شود؟!

وی اضافه کرد: آنچه مسلم است تعطیلی صنعت و تولید ناشی از مشکل کارگر و کارفرما و قانون کار نیست بلکه نگاه‌هایی به این بخش وجود دارد که باید تصحیح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار