مربی بسکتبال شهرداری گرگان پس از شکست امشب تیمش در برابر ثامن مشهد گفت: با این باخت و شکست های اخیر شرمنده مردم و هوادارانی هستیم که با اشتیاق زیاد به سالن برای تشویق ما می آیند.
کد خبر: ۱۵۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 05 January 2016
به گزارش ایرنا سیدزمان حسینی شامگاه دوشنبه بعد از شکست خانگی تیم شهرداری در برابر ثامن مشهد خطاب به حدود 4 هزار تماشاگر پرشور حاضر در سالن آزادی گرگان اظهار داشت: حق این مردم است که وقتی به سالن می آیند، با برد در برابر حریفان دلشان شاد شود.
وی یادآور شد: اما باخت جزئی از بازی است و امید داریم هر چه زودتر این روند پایان یابد و به بازی های خوب خود برگردیم.
به گفته حسینی در بازی امشب با مشهد فشار تماشاگران گرگانی بر روی بازیکنان شهرداری با توجه به استرش ناشی از چند شکست اخیر زیاد بود به همین دلیل نتوانستیم روند کاری خود را به سرانجام برسانیم.
وی در خصوص روند بازی گفت: بازی را براساس برنامه خوبی شروع کردیم، مشهد را هم خوب آنالیز کرده بودیم اما در روند بازی جریان تغییر کرد و بازی را بد به اتمام رساندیم بطوریکه مسابقه برده را واگذار کردیم.
حسینی اظهار کرد: به تماشاچیان گرگان قول می دهیم روند بازی ها در پلی آف تغییر خواهد کرد که البته در تیم ما بستگی به زمان جذب بازیکن جدید هم دارد از دیگر سو این مهم مستلزم تزریق و ابلاغ بودجه است.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: همچنین با توجه به فشردگی برنامه ها و بازی های لیگ هنوز نتوانسته ایم به خوبی بر روی مساله ریکاوری بازیکنان کار کنیم و نیاز به فرصت بیشتری است.
وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکن خارجی زودتر به شهرداری گرگان ملحق و در شرایط آمادگی و هماهنگی بیشتری قرار بگیریم، بدون شک در جمع چهار تیم لیگ برتر بسکتبال ایران خواهیم بود.
همچنین مربی تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: تماشاچیان گرگان بی نظیر هستند و باید قدر این تماشاگران را در کشور بدانیم. 
مهران حاتمی افزود: یکی از امتیازات و برتری خانگی تیم گرگان در برابر هر تیمی حضور تماشاچیان خونگرم، فهیم و بسکتبال دوست است که به معنای واقعی تیم خود را از ابتدا تا آخر تشویق می کنند. 
وی اظهار کرد: البته ممکن است در هر جمعی افرادی پیدا شوند که مسائلی را به وجود آورند اما نباید این اندک مسائل را به پای همه تماشاگران گذاشت. 
حاتمی در خصوص دیدار امشب گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تماشاگران چه در سالن و چه در منزل از طریق تلویزیون بازی زیبای بسکتبال به معنای واقعی را دیدند. 
مربی ثامن مشهد افزود: شهرداری گرگان با قدرت حاضر شد اما با ارائه یک بازی منطقی توانستیم بازی را به سود خود به پایان بریم. 
وی در خصوص تغییر و تحولات تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: من در این زمینه کار خاصی انجام نداده ام بلکه مدیر عامل با تصمیمات خود توانست اوضاع را سر و سامان دهد. 
وی ادامه داد: ثامن پتانسیل زیادی دارد و معتقدم که جایگاه کنونی مشهد در لیگ برتر این نیست و به مرور زمان شرایط ما بهتر خواهد شد. 
حاتمی در خصوص آخرین وضعیت کاظمی برای حضور در ثامن گفت: وارد حاشیه نمی شوم و مدیران خود می دانند که چطور این مساله را حل کنند، ارسلان جوان خوب، توانمند و با اخلاقی است و امید است به تیم برگردد. 
دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و ثامن مشهد در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شامگاه دوشنبه با نتیجه 87 بر 79 در گرگان به سود تیم ثامن مشهد به پایان رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار