تشییع شهدای گمنام در شهرستان گراش
یکشنبه 27 دی ماه 94 پیکر 20 تن ازشهدای عرشی گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس درشهرستان گراش ، شمیم لاله های بهشتی را مترنم کرد.استان فارس از هفته گذشته ، میزبان پیکرهای پاک و ملکوتی ۹۴ تن از شهیدان تازه تفحص شده بوده و این کاروان باورود به جای جای استان فارس ، دگربار حضور امت ولایی مناطق گوناگون این استان و تجدید بیعت مردم با اهداف شهیدان به عرش پیوسته را متجلی ساخت.
کد خبر: ۱۶۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 21 January 2016
درآیین باشکوه و گسترده استقبال از شهداء از خاک رسته و به افلاک پیوسته که با حضور چند هزار نفری مردم برگزار شد،بوی اسپند و گلاب وگلریزان تابوتهای شهداء ، شکوه ولایتمداری مردم شهیدپرور و تجدید میثاق آنان با آرمانهای شهداء و امام شهیدان رامتجلی ساخت.
گراش هم عطرآگین شد+عکس
به گزارش تابناک فارس:دراین راستا به حرمت خون پاک شهیدان ،در روز تشییع لاله های عاشق بازار و کسبه این دیار تعطیل و همه درمراسم استقبال ازکاروان شاهدان بصیر و وداع با سبکبالان عاشق دربستر عشق ازلی مشارکت داشتند.

مردم شهید پرور گراش پیکر مطهر شهیدان طریقت آزادی و عزت و دلدادگی را درمیدان شهیدان برزگران با گلباران کردن تابوتها و بوی عطرو اسپنداستقبال نموده و پس ازطی خیابان امام(ره)، بلوار سپاه، میدان شهیدبهشتی وبلوارشهداء در گلزار شهدای این شهر گرد آمده و دگربار باسربندهای یاحسین شهید(ع) و یافاطمه(س) فریادبرائت از خصم زبون سردادند.
گراش هم عطرآگین شد+عکس
دراین مراسم که با اقامه نماز مغرب و عشاء و به امامت حجت الاسلام سیدرضاحسینی ، امام جمعه گراش همراه بود یکی از یادگاران سنوات دفاع مقدس به جانفشانیها ورشادتهای شهیدان اشارت نمود و بعد از آن  مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان عرشی که جان را در طریق دفاع از اسلام وولایت فدا کرده بودند بامداحی یکی ازمداحان اهل بیت (ع)و درمیان انبوه دیده های گریان برگزار و کاروان شاهدان بصیر به سمت شهر اوز لارستان ره سپرد.
گراش هم عطرآگین شد+عکس
شایان ذکراست که این کاروان روز 26 دی،  بخش ارد و دهستان فداغ و روستای محمدزینا ازتوابع بخش مرکزی گراش را عطرآگین ساخته بود و اصغرفرودی فرماندارشهرستان گراش درحاشیه آیین شکوهمند استقبال از کاروان شهیدان بصیر، ازشهیدان به عنوان گنجینه های ارزشمند ومعنوی  یادنمود وگفت : فضای شهرستان گراش بانفس شهداء عطرآگین گردید.

به گزارش تابناک فارس: استان فارس از هفته گذشته ، میزبان پیکرهای پاک و ملکوتی ۹۴ تن از شهیدان تازه تفحص شده بوده و این کاروان باورود به جای جای استان فارس ، دگربار حضور امت ولایی مناطق گوناگون این استان و تجدید بیعت مردم با اهداف شهیدان به عرش پیوسته را متجلی ساخت.

پیکر های ملکوتی این شهیدان درنیمه نخست بهمن ماه سال جاری جهت تعیین هویت به تهران انتقال می یابد.

گزارش از:قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار