رئیس هیئت کشتی استان فارس با بیان اینکه تقویم کاری هیئت کشتی استان فارس در سال ۹۴ تدوین شده گفت: تیم ملی کشتی ساحلی در شیراز اردو می‌زند.
کد خبر: ۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 11 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،زین العابدین عرب اظهار داشت: تقویم کاری هیئت کشتی استان فارس در سال 94 تدوین شده و اعزام به اردوی تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات کشوری و اردوی تیم‌های ملی در استان فارس در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طبق برنامه و هماهنگی با فدراسیون کشتی قرار است اردوی تیم ملی کشتی ساحلی در شیراز برگزار شود و بر این اساس، شیراز از 5 اردیبهشت ماه میزبانی اردوی تیم ملی کشتی ساحلی را در رده سنی بزرگسالان بر عهده می‌گیرد.

رئیس هیئت کشتی فارس گفت: این اردو تا 19 اردیبهشت به طول می‌انجامد ضمن اینکه کشتی گیران ساحلی کشورمان در رده سنی نوجوانان نیز به طور همزمان در شیراز اردو می‌زنند و قرار است در هر رده سنی، 15 کشتی گیر از استان فارس نیز در این اردو شرکت کنند.

عربی بیان کرد: اعزام به مسابقات بین الملی جام دانکلوف در بخش آزاد و جام نیکولا پتروف در بخش فرنگی به میزبانی بلغارستان در قالب تیم ملی یکی از برنامه‌های هیئت کشتی استان فارس است که پیش بینی می‌شود در بخش آزاد یک نماینده و در بخش فرنگی 2 نماینده از فارس به این مسابقات اعزام شوند.

وی عنوان کرد: مسابقات انتخابی آموزشگاه‌های استان فارس نیز با هدف استعدادیابی در میان دانش آموزان و رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود که این مسابقات در 3 رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برنامه ریزی شده و اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی فارس تصریح کرد: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی با هدف انتخاب تیم اعزامی به جشنواره کشتی پهلوانی کشور نیز در استان فارس برگزار می‌شود و به دنبال شناسایی استعدادهای کشتی در مسابقات درون استانی هستیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار