سرپرست استانداری خوزستان گفت: با حضور معاون اول رئیس جمهور در سوم خرداد، فاز اول طرح 550 هزار هکتاری که به مساحت 180 هزار هکتار آماده بهره‌برداری است، افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 12 May 2016

جلسه ستاد سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور مسؤولان استانی و نیروهای مسلح صبح امروز در استانداری خوزستان برگزار شد.

فرج‌الله خبیر در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر در سطح ملی و آحاد مردم، اظهار کرد: امسال سوم خرداد پرباری خواهیم داشت و برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های هنری، نیروهای مسلح، ایثارگران، بانوان و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها به نحو مطلوبی ارائه خواهد شد.

وی از افتتاح پروژه 550 هزار هکتاری خبر داد و تصریح کرد: با حضور معاون اول رئیس جمهور در سوم خرداد، فاز اول طرح 550 هزار هکتاری که به مساحت 180 هزار هکتار آماده بهره‌برداری است، افتتاح می‌شود.

سرپرست استانداری خوزستان افزود: با حضور وزیر کار و ریاست کمیته امداد کشور در سوم خرداد در خوزستان طرح‌هایی مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

سرپرست استانداری خوزستان اذعان داشت: خواهانیم تمامی رویداد‌ها در روز سوم خرداد مورد پوشش رسانه‌ای مطلوبی در سطح استانی و ملی قرار گیرد و در صدا و سیما و تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی انعکاس گسترده‌ای داشته باشد.

خبیر به برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات امسال به لحاظ تقارن با جام باشگاه‌های آسیا در 9 خرداد برگزار می‌شود اما مصوب شده است هرسال فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر در سوم خرداد برگزار شود.

وی اهمیت برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر در میان مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: بعد حضور مردم و سازمان‌های مردم نهاد نیز در این جشن گسترده و مشهود است.

خبیر افزود: چهارم خرداد نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به این مناسبت برنامه‌های مناسبی را فرمانداری دزفول در این شهرستان در نظر گرفته که شاهد خواهیم بود.

فرج‌الله خبیر در خاتمه سخنانش با تقدیر از شخصیت عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان بیان داشت: مقتدایی ‌‌نهایت تلاش خود را در حد توانایی و ظرفیت خود در تمام حوزه‌ها به کار بست.

وی تصریح کرد: نارسایی و مشکلات زیاد است و آنچه اهمیت دارد تدابیر و راه حل‌هایی است که در این شرایط ارائه می‌دهیم و بایستی اولویت‌ها را مد نظر قرار دهیم و ورود به مسائل جزئی و ریز درشان مدیریت کلان نیست.

خبیر یاد آور شد: با توجه به قرار داشتن در ابتدای سال، تعیین برنامه و توزیع اعتبارات فصل پر کاری را پیش‌رو داریم و بایستی با وحدت، انسجام، تعهدپذیری و مسؤولیت‌پذیری برای رفع مشکلات مردم و استان گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار