فرماندار شهرستان شوش با اشاره به تولید بیش از 250 هزار تن گندم از سطح 65 هزار هکتار از اراضی این شهرستان گفت: این رقم نسبت به پارسال 35 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 21 May 2016
رضا نجاتی در جریان بازدید از سیلوی ذخیره گندم شهید درویشی شهر شوش با اشاره به روزهای پایانی برداشت گندم از مزارع شهرستان اظهارکرد: تاکنون بیش از 25 هزار تن گندم بذری نیز توسط کشاورزان شوش تولید شده است.

وی همچنین با اشاره به فرصت یک هفته‌ای باقیمانده برای برداشت محصول گندم افزود: این حجم تولید و افزایش آن نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح برداشت توسط کشاورزان و هماهنگی‌های صورت‌گرفته توسط شورای کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین رعایت اصول برداشت بوده است.

فرماندار شوش از همه کشاورزان زحمتکش و تلاشگر شهرستان در تولید گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک و اساسی کشور تقدیر کرد و گفت: با مدیریت خوب در زمینه خرید گندم، تمام پول کشاورزان تا تاریخ 22 اردیبهشت به حساب آن‌ها واریز شده است.

نجاتی بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات کشاورزان ذرت‌کار شهرستان شوش، موضوع عدم پرداخت 30 درصد باقی‌مانده بهای فروش ذرت بود که بحمدالله با پیگیری‌های صورت‌گرفته، این پول نیز به حساب آن‌ها واریز شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شوش ، گندم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار