فرماندار شهرستان شوش گفت:اداره نهضت سواد آموزی این شهرستان با تحقق 60 درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بیسواد در سال 94 و مدیریت صحیح توانست رتبه برتر در استان خوزستان را کسب کند.
کد خبر: ۲۴۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 14 June 2016
رضا نجاتی در نشست شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری افزود:از دستگاه های اجرایی شهرستان شوش انتظار می رود با همکاری نهضت سواد آموزی نسبت به سرعت بخشی به روند شناسایی و آموزش افراد بیسوادی اقدام کنند.

رییس شورای سوادآموزی شهرستان شوش با اعلام تشویق دستگاههای برتر در زمینه شناسایی و جذب افراد بیسواد افزود:ریشه کنی بیسوادی از جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت جمعی است و در این عرصه همه باید پشتیبان و همراه آموزش و پرورش باشند.

نجاتی با اشاره به آموزش بیش از یکهزار و 550 نفر از افراد بیسواد این شهرستان در سال 94 گفت:امسال نیز آموزش سواد به بیش از یکهزار و 400 نفر در شهرستان شوش هدفگذاری شده است.

وی از تمامی دستگاه های اجرایی خواست در این خصوص همکاری لازم را با نهضت سواد آموزی داشته باشند تا این رقم به صورت 100 درصد محقق شود.

نجاتی از اداره نهضت سوادآموزی خواست تا در سال جدید با برنامه ریزی مناسب ، ارائه ی طرح های نو همچنین استفاده از فضاها و امکانات زمینه باسوادی افراد بیسواد را در این شهرستان فراهم کند.

بیش از دو هزار و 500 بیسواد در شهرستان شوش شناسایی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار