آتش در ماهشهر بالاخره فروكش كرد؛
استاندار خوزستان با صدور پيامي پايان عمليات اطفاي حريق پتروشيمي بوعلي سينا را اعلام كرد.
کد خبر: ۲۵۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷ 09 July 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ متن پيام دكتر غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه تلخ آتش سوزي پتروشيمي بوعلي سينا در روزهاي اخير باعث برخي نگراني ها در ميان مردم از احتمال گسترش دامنه حريق و افزايش  خسارات مالي و زيست محيطي و يا آسيب رساني به عوامل و كارگران و دست اندركاران شده بود.

وزش باد و گرماي شديد نيز مزيد بر علت شد تا شعله هاي آتش با سرعت بيشتري برافروخته شود.

اينك پس از ساعاتي دشوار و زحمات و تلاش هاي فداكارانه كارگران و آتش نشانان عزيز و شريف و مشاركت همه دستگاههاي استاني و حضور و تلاش مجدانه وزير محترم نفت و همه همكاران و عوامل و با توان نيروها و متخصصان داخلي، ضمن مهار آتش و پايان عمليات اطفاي حريق، از افزايش دامنه آتش سوزي جلوگيري شد تا در زمان مناسب ضمن بررسي تمام ابعاد اين حادثه، اطلاعات لازم در اختيار ملت شريف ايران قرار بگيرد.

در پايان لازم مي دانم از همكاري و حضور و مشاركت همه عوامل امدادي، آتش نشاني، دستگاهها، نهادها و وزارتخانه هاي مختلف در اين ساعات پرمشقت و پايان موفقيت آميز عمليات كه خوشبختانه بدون هيچگونه تلفات جاني به سرانجام رسيد، سپاسگزاري نمايم.

پيام استاندار خوزستان و اعلام رسمی پايان عمليات اطفای حريق


يادآور مي شود استاندار خوزستان از اولين ساعات آتش سوزي در محل حاضر شد و بر روند اطفاي حريق و مهار آتش نظارت مي كرد، سپس وزير نفت هم به او پيوست.

بر اساس دستور استاندار خوزستان، فرماندهي عمليات را صفي خاني بعهده داشت و بيژن عاليپور رييس مناطق نفت خيز جنوب نيز در روند عمليات مشاركت كرد. مديرعامل شركت ملي حفاري نيز در اين عمليات حاضر بود.

اين عمليات يكي از مهمترين عمليات هاي اطفاي حريق ساليان اخير در خاورميانه ارزيابي شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار