بازرگانی عسکری فر با توجه به دستورات رهبری توانست اقتصاد مقاومتی را به فعل تبدیل نماید و با وجود تمام مشکلات در استان خوزستان باقی بماند و خدمت نماید تا بتواند به نوعی باعث پیشرفت استان و کشور شود.
کد خبر: ۲۶۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 20 July 2016

شاید تاکنون خیلی ها نسبت به صنعت چوب در ایران اطلاعات درستی نداشته باشند و یا به طور دقیق نمی دانستند که صنعتی به این نام وجود دارد شاید بتوان گفت که دلیل اصلی آن ضعف در اطلاع رسانی است و جالب این است که بسیاری از آحاد مردم علاقه مند به محصولات چوبی می باشند که جایی بسی تامل دارد. متولیان این صنعت باید سعی بیشتری نسبت به اطلاع رسانی در اذهان عمومی داشته باشند و پتانسیل موجود در استان خوزستان را در این حوزه  شناسایی کنند ، حال در اینجا به یکی از پیشگامان صنعت چوب در استان خوزستان و ایران اشاره می کنیم.

بازرگانی عسکری فر از گذشته بسیار دور پا به عرصه فعالیت های اقتصادی در زمینه صنعت چوب نهاده است و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

این بازرگانی تقریبا از سال 1335 با راه اندازی کارگاه نجاری و مبل سازی فعالیت خود را شروع کرد.
حدود 10 سال پیش با ارائه طرح توسعه حرفه ای کارگاه نجاری و درودگری بازرگانی عسکری به شرکت بازرگانی واردات کالاهای چوبی تبدیل گردید که در ابتدا در سطح استان خوزستان فعالیت می نمود و تمام محصولاتش در سطح استان خوزستان پخش می شد و در چند سال اخیر توانست به صورت حرفه ای محصولات خود را در تمام نقاط ایران پخش کند. این شرکت در زمینه صادرات نیز موفق بوده است بطوریکه تا کنون صادرات به عراق و افغانستان که از نقاط هدف صادرات این شرکت در مرحله اول است انجام گردد.

مهندس صادق عسکری فر مدیرعامل شرکت بازرگانی عسکری فر در گفتگو با خبرنگار گفت: بازرگانی عسکری فر چوب ، MDF  و کلیه فراورده های چوب را در سطح استان خوزستان و به طور حرفه ای در تمام نقاط ایران پخش می نماید. 

وی افزود: در زمینه صادرات نیز فعالیت گسترده ای را شروع کرده ایم که بازار هدف محصولات بازرگانی عسکری فر کشورهای همسایه خوزستان نظیر عراق و افغانستان می باشد. 

وی افزود : 30 نفر در این بازرگانی شاغل هستند و به طور کلی 300 خانواده از این بازرگانی بهره می برند که به واسطه همین بازرگانی کارگران و وانت بارها که در تخلیه و جابه جایی محصولات فعالیت می کنند که جزء پرسنل ما نمی باشند ولی در حال ارتزاق از این بازرگانی هستند .

این گزارش حاکیست: برادران عسکری فری چهار نفرند که یک نفر از آنان مدیریت دفتر بندر انزلی را دارد که کارهای  واردات چوب روس را به طور مستقیم از گمرک بندر انزلی با 20 نفر پرسنل ترخیص کار در آنجا انجام می دهد و 3 برادر دیگر هم در اهواز فعالیت دارند.

مدیریت بازرگانی به طور کلی در سفرهای خارجی و داخلی ، برگزاری همایش ها و دیگر برنامه های توسعه ای بر عهد مهندس صادق عسکری فر می باشد .

وی اظهار کرد : با توجه به دستورات رهبری توانستیم اقتصاد مقاومتی را به فعل تبدیل کنیم و با وجود تمام مشکلات در استان خوزستان خواهیم ماند و خدمت خواهیم کرد تا بتوانیم به نوعی باعث پیشرفت استان و کشور باشیم.

عسکری فر گفت : هر کشتی بار چوب را که وارد می کنیم 3 تا 4 هزار متر مکعب می باشد و حدود یک چهارم در استان خوزستان مصرف می شود که انتقال باقی محصولات به استانهای دیگر ایران و همچنین صادرات به کشورهای همسایه صورت می گیرد و باید گفت که MDF خام را از خارج کشور وارده کرده و در داخل به شرکت های داخلی داده که روکش کرده و با این کار حداقل 50 درصد از فراهم کردن محصول را در داخل ایران انجام می دهیم که نسبت به رقبای که تمام محصولات خود را در خارج از کشور انجام می دهند در وضعیت بهتری هستیم.

بازرگانی عسکری فر نماینده انحصاری شرکت پارس در استان خوزستان ، 26 سال نماینده انحصاری چسب سامد مشهد در استان خوزستان ، وارد کننده و توزیع چوب روسی در کشور ، بزرگترین وارد کننده رودری ملامینه و از دیگر محصولات بازرگانی عسکری فر می توان به فومیزه ، پی وی سی ، نوار لبه و چند لایی اشاره کرد.

در پایان باید گفت بازرگانی عسکری فر در حال حاضر از 3 شعبه تشکیل شده است که ، شعبه 1 که همان مرکزی می باشد و تمام کارهای خرید محصولات و امور مالی و اداری در این شعبه انجام می شود .شعبه 2 که 7 سالی ست  در زرگان تاسیس و باعث اشتغال زایی در آن منطقه محروم شده ، شعبه 3 که در انزلی کارهای ترخیص و انتقال چوب روسی را انجام می دهد.

مهندس صادق عسکری فر مدیرعامل بازرگانی عسکری فر خاطر نشان کرد مهندس علی تقی پور مدیر فروش بازرگانی می باشد که در کار فروش بسیار موفق عمل کرده  و از صاحب نظران در این زمینه می باشد و باید گفت این جوان خوش برخورد در زمینه فروش تمامی محصولات بازرگانی عسکری فر در سطح کل ایران و حتی خارج از کشور نقش بسزایی ایفا می کند ، که باید گفت یکی از اهرم های پیشرفت بازرگانی عسکری فر مهندس تقی پور می باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
بازرگانی عسکری فر تو خوزستان 20 وحرف اول رو تو کیفیت محصولات رو داراست پرسنل فروش هم عالیه وپرسنل انبارهم تک هستن
احمد محمودی راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
موفقیت این بازرگانی باعث خوشنودی ما میشود وازخدا آرزوی موفقیت بیشتر راخواهیم داشت
یاسین شیخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
به امید موفقیت های پی در پی. برای بازرگانی برادران عسکری و مهندس علی تقی پور.........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار