مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: 336 نیروی راهدار در قالب 31 اکیپ و 29 گشت راهداری در طرح راهداری تابستانی این استان مشارکت دارند.
کد خبر: ۲۷۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 10 August 2016
ابراهیم مبارک قدم روز چهارشنبه با یادآوری آغاز اجرای طرح تابستانه از 15 تیرماه در سطح راه های استان برای خدمات رسانی به مسافران، افزود: در این مدت 72 فقره سرعتگیر آسیب دیده در سطح راه های استان اصلاح و نصب 137 چشم گربه ای و میله ترافیکی و 28 مورد بنر و پارچه نوشته با هدف آماده سازی راه ها و محورهای شریانی استان انجام شد.

به گفته وی، آشکار سازی 47 نقطه پرحادثه از دیگر اقدامات راهداری در جهت افزایش ایمنی راه ها و تامین سلامت مسافران بود.

وی اضافه کرد: تجدید و احیای بیش از 20 کیلومتر خط کشی سطح راه ها، لکه گیری شش هزار و 977 مترمربع آسفالت، 27 هزار و 295 کیلومتر رفع افتادگی شانه ها، پاکسازی و زیباسازی حدود 101 هزار مترمربع از حریم راه ها و همچنین علف تراشی و تسطیح حریم بیش از دو میلیون مترمربع راه ها از دیگر فعالیت ها طی یک ماه گذشته محسوب می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: جمع آوری، اصلاح، تعویض و شستشوی تابلوهای فرسوده، مرمت سایه بان های منصوبه، احداث کانال و تنقیه و بازگشایی دهانه پل ها نیز در حال اجراست.

وی با یادآوری این که به دلیل اجرای برخی از عملیات کارگاهی، محدودیت های ترافیکی نیز در سطح راه های استان اعمال می شود، از هموطنان تقاضا کرد که در طول مسافرت، نکات ایمنی را رعایت و به توصیه های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده ها توجه کنند.

به گفته وی، هموطنان می توانند از طریق سامانه 141 و شماره تلفن 5-01732223131 مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی گلستان، به طور شبانه روزی از آخرین وضعیت راه های این استان آگاهی یابند.

استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران بیش از پنج هزار کیلومتر راه دارد که طرح محوری راهداری تابستانه امسال در سطح یکهزار و 300 کیلومتر از محورهای شریانی و اصلی آن در حال اجرا می باشد.

گلستان بین دو قطب زیارتی مشهد و گردشگری شمال کشور واقع بوده و در فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار