با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از صنایع غذایی ماه دونه در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بهره برداری شد.
کد خبر: ۲۸۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 20 August 2016
 در حاشیه بهره برداری از این واحد صنعتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اینکه در سه سال گذشته 68 شهرک و ناحیه صنعتی جدید در کشور به بهره برداری رسیده است گفت: بیش از 4 هزار و 800 قرارداد جدید با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد گردیده و به صنعتگران زمین واگذار شده است.
"هوشنگ فرجی" اظهار داشت: در دولت یازدهم بر اساس خصوصی سازی اداره و مدیریت شهرکهای صنعتی، 230 شهرک و ناحیه صنعتی به شرکتهای خدماتی واگذار شدند و برای 73 شهرک و ناحیه صنعتی آب تامین شده است.
وی افزود: در 86 شهرک و ناحیه صنعتی برق، 120 شهرک گاز، 163 شهرک تلفن ثابت و در 111 شهرک و ناحیه صنعتی فیبر نوری ایجاد شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت: مطالعاتی که در سالهای اخیر صورت گرفته نشان می دهد عمده مشکلات واحدهای صنعتی در حوزه نقدینگی است که با ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رونق اقتصادی و استفاده از تسهیلات بانکی برای واحدهای صنعتی، تا کنون 44 هزار درخواست در سایت بهین یاب ثبت شده است که نشان می دهد واحدهایی که در حال کار هستند و تعطیل نمی باشند هم نیاز به این منابع دارند.
فرجی دامه داد: تاکنون 6 هزار و 500 طرح در کل کشور به بانکهای مختلف معرفی شده اند و امیدواریم که بانکها در جهت پرداخت تسهیلات به کار خود سرعت ببخشند.
همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: به مناسبت بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک از واحد صنایع غذایی ماه دونه تولید کننده خرما فرآوری شده با دانه های خوراکی در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بهره برداری شد.
"اخلاق محمدیان" افزود: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 8 میلیارد ریال و اشتغال 30 نفر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.
گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرکهای صنعتی شماره 2، 3 و 4 اهواز و ناحیه صنعتی 22 بهمن نیز بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار