فرماندار دزفول از ظرفیت اين شهرستان برای صادرات محصولات کشاورزي به کشور اکراين خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 20 August 2016
حبيب الله آصفي در نشست با يک سرمايه گذار اوکرايني در محل فرمانداري  دزفول با بيان اينکه  خاک حاصلخيز و آب کافي و همچنين علم مثال زدني کشاورزان شهرستان، پايه هاي ساختاري اين حوزه را در دزفول داراي ضمانت کرده است افزود : اين فرمانداري آماده همکاري با سرمايه گذاران خارجي ، داخلي و بخش خصوصي است و  تمام تلاش ما براي  هموار کردن شرايط سرمايه گذاري  و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» بوده است .

وي با اشاره به اينکه در دزفول سالانه ۵۰ هزار تن مرکبات ا رگانيک توليد مي شود اظهارداشت :  با شناختي که از توانمندي هاي کشور اوکراين وجود   دارد  ، شرايط امکانات و ظرفيت هاي مشترک اين منطقه با توانمندي هاي کشور اکراين مي تواند شرايط مثبتي ارائه دهد.

اين  سرمايه گذار اکرايني ضمن تشکر از حمايت هاي دولتمردان ايران و فرماندار دزفول از سرمايه گذاران بخش خصوصي، با بر شمردن توانمندي هاي خود و کشورش، شرايط سرمايه گذاري در اين منطقه را مطلوب خواند و کارخانه هاي موجود در کشور اکراين را در حد استاندارد هاي اروپايي دانست.

وي همچنين  ضمن  ارائه تخصص خود در زمينه توليد شکر، ورود به توليد ديگر صنايع تبديلي را در برنامه هاي شرکت سرمايه گذاري خود که در راستاي معاملات مربوط به شکر وارد ايران و دزفول شده بود، برشمر
برچسب ها: دزفول ، صادرات ، اکراین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار