مدير مدرسه علميه ولي‌عصر(عج) اهوازاز اعزام هفتگي مبلغ به مناطق حاشيه‌ نشين اهوازخبرداد.
کد خبر: ۲۸۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 20 August 2016
حجت‌الاسلام سيد جعفر موسوي با اشاره به اعزام هفتگي، ماهانه و مناسبتي مبلغ به مناطق حاشيه‌نشين کلان‌شهر اهواز، اظهار داشت: تاکنون در چند محور، اعزام مبلغ به
برخي شهرستان‌ها ي استان و همچنين مناطق حاشيه‌نشين اعزام شده است که
خوشبختانه با استقبال خوب مردم و مسئولان همراه بوده‌ايم.

وي، اعزام طلاب و روحانيون را در قالب طرح‌هاي «هجرت بلندمدت و کوتاه‌مدت»، «بينات» و «سجام» عنوان کرد و گفت: در طرح اعزام مبلغ بلندمدت، بنا به درخواست امام‌جمعه شهرستان اروندکنار، تعداد 7 نفر را به آنجا جهت استقرار در شهرستان اعزام کرديم.
 
وي، اجراي برنامه‌هاي تربيتي و فرهنگي را بخشي از فعاليت‌هاي مبلغين در مدت‌زمان حضورشان در شهرستان مطرح کرد و گفت: با ياري خداوند متعال قرار است تعداد طلاب اعزامي به مناطق حاشيه‌نشين و محروم افزايش يابد، اما اين مهم نيازمند حمايت بيش‌ازپيش مسئولان فرهنگي از مبلغين است.

مدير مدرسه علميه ولي‌عصر(عج) اهواز، با اشاره به اعزام هفتگي طلاب به مناطق حاشيه‌نشين کلان‌شهر اهواز، بيان داشت: اين اعزام به‌صورت هفتگي با حضور تعداد زيادي از مبلغين مدرسه صورت مي‌گيرد که البته در فواصل زماني گوناگون و به فراخور مناسبت‌ها نيز طلاب در قالب طرح‌هاي بينات و سجام نيز به برخي مناطق اعزام مي‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوي، با بيان اين‌که فيش‌هاي تبليغي مبلغين، هر ماه به‌روزرساني مي‌شود، تصريح کرد: با توجه به اينکه تهاجمات دشمن، روزبه‌روز تغيير و شبهات مختلفي ميان مردم حاشيه‌نشين، منتشر مي‌شود، لازم است طلاب علاوه بر مطلع شدن از اين شبهات، نحوه پاسخ‌گويي به آنها را نيز فرا گيرند؛ به همين دليل، هر ماه جلساتي با مبلغين صورت گرفته و فيش‌هاي تبليغي آنها به‌روزرساني مي‌شود.

وي ، با بيان اين‌که مدرسه علميه ولي‌عصر(عج) اهواز، يکي از مدارس فعال در زمينه اعزام مبلغ به نقاط تبليغي استان است، گفت: بحمدالله تاکنون در اين زمينه موفق بوده‌ايم و إن شاءالله پيش از اين نيز، همچنان موفق و پويا به اين مهم خواهيم پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار