صفایی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
احیای کاریابی ها را در استان خوزستان از دستاوردهای بزرگ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به شمار می آید
کد خبر: ۲۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 20 August 2016
 دکتر هوشمند صفایی مدیرکل سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: من عضو کوچکی از خانواده اداره کار بودم. این مجموعه به عنوان مجموعه ای اثرگذار و اثر بخش در تمامی امور اجرایی استان خوزستان به شمار می آید.

صفایی در ادامه افزود: زمانی که در دی ماه سال 1392 سکان هدایت این مجموعه را به عهده گرفتم تلاش نمودم که در وهله اول با احترام کامل با تمامی همکاران عزیز این مجموعه برخورد نمایم و فضایی آرام را برای همه عزیزان فراهم آورم.

وی افزود: دوستانی که با کم لطفی خود من را مورد لطف قرار داده اند حلال می کنم.

صفایی اظهار کرد: در طول این دو سال و نیم تلاش نمودیم تا مجموعه ای اثربخش در استان خوزستان داشته باشیم. لازم به ذکر است که در طی این مدت حول محور اشتغال کارهای بسیار ارزنده ای صورت گرفت که ستودنی است.

مدیرکل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: علاوه بر برنامه های مصوب وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایده های نوینی در زمینه کارآفرینی و رفع بیکاری در طول این مدت اجرایی گردید.

صفایی افزود: براساس ظرفیت های استانی و بدون منابع مالی در زمینه اشتغال زایی حرکت های بسیار خوبی در طول این دوسال صورت گرفت.

وی احیای کاریابی ها را در استان خوزستان از دستاوردهای بزرگ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برشمرد و افزود: کاریابی ها رابط بین مردم و دولت هستند که در طول این چندسال با توجه به روح قانون احیا و در جهت شناسایی فرصت های شغلی به کار گرفته شده اند.

وی خاطر نشان کرد براساس بخش نامه ای که در همین راستا صادر گردید تمامی دستگاه ها و شرکت های استان موظف گردیدند تا نیروهای مورد نیاز خود را از موسسات کاریابی ها جذب نمایند.

صفایی اذعان کرد: با استفاده از موسسات کاریابی فرصت های شغلی بسیاری در اختیار جوانان استان قرار گرفت و هدف اصلی این دستگاه که یک پارچه سازی مبحث اشتغال در استان است به خوبی محقق گردید.

مدیرکل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در طول این دو سال روند بسیار خوبی در خصوص رفع بیکاری در استان دنبال گردید که همه این موفقیت ها بواسطه احیا و حمایت از موسسات کاریابی صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: باید به آموزش های فنی و حرفه ای بهای بسیاری داده شود تا نیروهایی که قرار است از این طریق به شرکت ها و دستگاه های مربوطه ارجاع داده شوند تخصص های لازم را کسب نمایند.

صفایی افزود: از ابزار تعاونی ها هم به خوبی در طول این دو سال استفاده گردید و تلاش بسیاری در جهت تشکیل تعاونی های مرز نشین صورت گرفت زیرا اینگونه تعاونی ها منطبق بر راهبردهای اقتصاد مقاومتی شکل می گیرند و عامل مهمی در جهت رفع بیکاری و ارتقای سطح تولید در استان خوزستان به شمار می آیند.

وی در پایان با قدردانی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امروز این مجموعه یک خانواده بسیار بزرگ است و معیشت این خانواده باید تامین گردد. از همه شما خواستارم تا قدر همدیگر را بدانید و در کنار هم باشید زیرا هم افزایی باعث ارتقای کارآیی می گردد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار