استاندار در ادامه با انتقاد تند از حضور نیافتن مدیران بانکی در جلسات استانداری عنوان کرد: از این پس در صورت حضور نیافتن مدیران بانکی از پذیرفتن معاونان آنها در جلسات معذور خواهیم بود.
کد خبر: ۲۹۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 07 September 2016

غلامرضا شریعتی  در جلسه اقتصاد مقاومتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: استان خوزستان در زمینه شرکت های دانش بنیان از جایگاه مناسبی برخوردار نیست. جایگاه فعلی این استان با ظرفیت های موجود همخوانی ندارد.

وی افزود: سایر استان های کوچک کشور در این زمینه به وضعیت مناسب و قابل قبولی رسیده اند. یکی از علل عقب ماندن استان در این خصوص، فعالیت پراکنده دستگاه های متولی است.

شریعتی تصریح کرد: در این زمینه باید برنامه ریزی صحیحی صورت بگیرد زیرا تاکنون حرکت جدی و منسجمی در سطح استان رخ نداده است.

استاندار خوزستان گفت: به منظور حفظ جایگاه استان در زمنیه تولید ناخالص ملی باید به فکر رشد فعالیت شرکت های دانش بنیان باشیم.

وی در ادامه با انتقاد تند از حضور نیافتن مدیران بانکی در جلسات استانداری عنوان کرد: از این پس در صورت حضور نیافتن مدیران بانکی از پذیرفتن معاونان آنها در جلسات معذور خواهیم بود.

شریعتی عنوان کرد: بانک های استان در زمینه بررسی و به سرانجام رسیدن طرح های اقتصادی خصوصی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه بانک های استان در صورتی که رویه پیش روی خود را تغییر ندهد رویه برخورد با آنها در کل استان تغییر خواهد کرد افزود: به صورت جدی ما از این پس خواهان هیچ نوع خدماتی از سوی بانک صادرات در استان نخواهیم بود. نمی شود که بانک صادرات تنها از اعتبارات استان استفاده کند و هیچ نوع خدماتی ارائه دهند.

استاندار خوزستان با اشاره حضور نیافتن مدیران بانک های استان در جلسات استانداری گفت: ظاهرا کلیه مدیران بانکی استان در ماه گذشته در مرخصی به سر می بردند که هیچ تغییری در آمار پرداختی هایشان صورت نگرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار