وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم کمک صنایع استان و دیگر دستگاه ها برای بهبود وضعیت درمانی خوزستان خواستار کمک جدی تمامی دستگاه ها همچون نفت، پتروشیمی و فولاد در جهت ارتقاء وضع سلامت خوزستان شد.
کد خبر: ۳۰۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 27 September 2016

به گزارش تابناک خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان مجلس، فرمانداران آبادان و خرمشهر و مسئولین مربوطه که در آبادان برگزار شد، با اشاره به ارتقاء رتبه ی سلامت خوزستان نسبت به سال گذشته ، از نزدیک شدن شاخصه های درمانی شهرستان آبادان به وضعیت توریسم درمانی خبر داد.

شریعتی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه ویژه ای به خوزستان دارد و این مورد در سفرهای مستمر وی به استان به وضوح مشخص است، افزود: به همت تمام دستگاههای اجرایی منطقه کمیت و کیفیت ارائه خدمات سلامت شهرستان آبادان تغییر کرده است و شرایط به سمت آمادگی این منطقه برای پذیرش بیماران خارج از کشور در حال پیش روی است.

در ادامه وزیر بهداشت با اشاره به کمبود تخت های بیمارستانی در بخش اعصاب و روان گفت: تخت های بیمارستانی در بخش اعصاب و روان فوق العاده کم است. و با همت مضاعف فقط خواهیم توانست ۴ تا ۵ هزار تخت به این مجموعه اضافه کنیم این در حالی است که به ۴۰ هزار تخت بیمارستانی نیاز داریم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: پروژه احداث بیمارستانی با همت بنیاد مستضعفان و منطقه آزاد اروند در آبادان در حال انجام است که روند پیشرفت در این پروژه خوب ارزیابی می شود.
هاشمی با اشاره به پروژه های درمانی و بهداشتی در آبادان، گفت: در چند سال آینده شرایط خدمات بهداشت و درمان این بخش از خوزستان قابل قبول خواهد بود. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنانش بر راه اندازی اورژانس دریایی در شهرستان آبادان تاکید کرد و اظهار داشت:با توجه به توافق با سازمان منطقه آزاد اروند تا پایان امسال اورژانس دریایی در منطقه راه اندازی شده و تا شهرستان ماهشهر خدمات اوژانس دریایی به شناورها ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در دیگر بخش های خوزستان ضعف جدی وجود دارد و دستگاه های دیگر همچون وزارت نفت، وزارت صنعت، وزارت نیرو، پتروشیمی ها و صنایع فولاد که در استان خوزستان حضور دارند، همه باید کمک کنند. با کمک معمول به نتیجه ای نخواهیم رسید؛ در آبادان اگر منطقه آزاد اروند و بنیاد مستضعفان کمک نمی کردند نمی توانستیم ادعا کنیم که در سه تا چهار سال آینده به وضعیت مطلوبی خواهیم رسید.

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم کمک صنایع استان و دیگر دستگاه ها برای بهبود وضعیت درمانی خوزستان اظهار کرد: لازم است که همه کمک کنند تا برای ارتقاء وضع سلامت خوزستان کار جدی انجام شود. 
.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار