تا کنون به وعده‌هایی که داده‌ام عمل شده است و یا در حال انجام هستند. بطور مثال در بازدیدهایی که از مناطق عین2، ملاشیه و کوی رمضان انجام شد همه وعده‌ها یا انجام شده یادر حال انجام هستند.
کد خبر: ۳۰۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 05 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان امروز سه شنبه 13مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون به وعده‌هایی که داده‌ام عمل شده است و یا در حال انجام هستند.

 دکتر شریعتی گفت:بطورمثال در بازدیدهایی که از مناطق عین2، ملاشیه و کوی رمضان انجام شد همه وعده‌ها یا انجام شده یادر حال انجام هستند.

استاندار در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا برنامه های  شما صرفا وعده  و مانور انتخاباتی است اظهار کرد: به هیچ وجه این چنین نیست و سعی شده است به اندازه توان وعده داده شودو مسایلی که گفته شده یا در حال انجام بوده و یا انجام شده است.

وی همچنین گفت: فاضلاب منطقه زرگان هزینه بسیار بالایی داشت و ما نسبت به این موضوع وعده‌ای به اهالی این منطقه ندادیم اما براساس پیگیری‌های بعمل آمده روند فاضلاب این منطقه درحال انجام است.

وی افزود: با حضور دکتر بیژن نامدارزنگنه در خوزستان وی را به ملاشیه برده و این مناطق را از نزدیک به وی نشان دادیم که وزیر نفت نسبت به انجام فاضلاب این منطقه اقداماتی را انجام داد که با تشکر بسیار اهالی ملاشیه جهت این اقدامات مواجه شد.

دکتر شریعتی در خصوص پروژهای بزرگ استانی که در زمینه راه انجام شده است عنوان کرد: پرروژهای بزرگ مانند بهبهان-رامهرمز، ایذه-هفتگل و مسجد سلیمان پیگیری‌های مختلفی صورت گرفته است که در حال طی کردن مقررات اداری خود هستند.

وی تصریح کرد: پروژه راه مسجدسلیمان نیازمند 900میلیون اعتبار است که وزارت واگذار کردن آن را قبول نمی‌کرد که با پیگیری‌های لازم این اتفاق واقع شد.

استاندار خوزستان در خصوص اساسی‌ترین برنامه جهت استان خوزستان که تاکنون به صورت100درصد قطعی نشده است اظهار داشت: پروژه فاضلاب خوزستان که نیازمند2/3 میلیارد دلار است که جهت انجام این موضوع ذهن ریاست جمهوری و وزیرکشور را برای این موضوع درگیر کردیم و انها اذعان کردند که آب شرب فاضلاب باید حل شود.

وی با عنوان اینکه چند راه برای پیگیری آب شرب فاضلاب پیش‌روی ما است گفت: اولین راه فاینانس پروژه، استفاده از صندوق توسعه وام گرفتن از یک شرکت بزرگ و استفاده از ماده56 قانون برنامه بوجه هستند که ما همه این راه‌ها را درحال پیگیری هستیم.

دکتر شریعتی تصریح کرد: دکتر محمدباقر نوبخت این وعده را داد که اگر سایر راه‌ها انجام نشد، استفاده از ماده56 را امضا می‌کند تا این موضوع تصویب شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای فاضلاب آب شرب خوزستان 1260میلیارد تومان خرید لوله صورت گرفته است گفت: مراحل در حال انجام است فقط اجرای این پرژه باقی مانده است که یک جلسه پایانی با حضور اقایان جهانگیری، نوبخت چیچیان انجام می‌شود که درآن جلسه استفاده از کدام راه برای این پروژه تصویب می‌شود.

وی در خصوص فاضلاب شرق اهواز عنوان کرد: 10میلیارد تومان به حساب آب‌وفاضلاب ریخته شده‌است. هفته گذشته با سفیر ایران در عراق در خصوص 115میلیون دلار طلب شرکت توانیرو صحبت شده که روند بازگشت این مبلغ در حال پیگیری است.

دکتر شریعتی در پایان گفت: اگر بازگشت پول هرچه سریعتر انجام شود انتظار داریم همزمان با آغاز دهه فجر پرژه فاضلاب شرق اهواز تکمیل شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار